פלאח וגנאיים שוחררו מהאימון, המשחק נגד ק"ש כרגע ייערך כמתוכנן

לאחר שהבלם גנטוס הוכנס לבידוד בשל העובדה שנמצא חיובי לנגף הקורונה, הבלם והקשר שוחררו מהאימון לאחר שלא חשו בטוב. בשיר בודד גם הוא. הנהלת המועדון נמצאת בקשר עם המנהלת, וכרגע מועד המשחק נותר זהה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, בני סכנין, בינתיים נראית כמו אחת הקבוצות הכי מרשימות במשחקי גביע הטוטו עם שני ניצחונות מרשימים על הפועל חיפה ומכבי חיפה, אולם כל השמחה הצטננה לאחר שהתברר ביממה האחרונה כי הבלם מרון גנטוס נמצא חיובי לקורונה. גנטוס אמנם לא שיחק בשני המשחקים האחרונים בתחילת השבוע בעקבות פצוע ובנוסף לכך נאלץ להיכנס לבידוד לאחר ששהה לצד חולה מאומת וכאמור אתמול (חמישי) התברר כי גם השחקן נמצא חיובי לנגיף.

אם בשעות הבוקר עוד הייתה אופטימיות בשל העובדה שגנטוס נמצא מאומת לקורונה, אז במהלך אימון הבוקר האופטימיות הפכה לפסימיות כאשר הבלם סארי פלאח התלונן כי אינו חש בטוב ושוחרר מידית. גם הקשר איהב גנאיים ביקש שלא להתאמן מסיבה דומה ושוחרר מהאימון. בהג'ת בשיר, שלא התאמן ולא שיחק כל השבוע, היה בקרבתו של גנטוס בתחילת השבוע והתבקש להיכנס גם הוא לבידוד.

"פעלנו על פי הנהלים והמשחק מול קריית שמונה ייערך כמתוכנן", אמרו במועדון. גם המגן עלי עותמאן קיבל הודעה להיכנס לבידוד ולמרות שהחלים מהפציעה, לא יוכל לחזור לסגל הקבוצה. בנושא המקצועי, סגל השחקנים יחזור לאימונים לאחר יום מנוחה ויקוו לשמור על מאזן מושלם ולרשום ניצחון שלישי ברציפות שעשוי לשלוח אותם לחצי גמר גביע הטוטו.

בכל מקרה, הנהלת הקבוצה נמצאת בקשר רציף עם מנהלת הליגה ומשרד הבריאות, ועד כה לא הגיעה שום הוראה לגבי שינוי המשחק ביום ראשון. בסכנין אף הציעו לאנשי המנהלת לערוך בדיקות קורונה כפי שעשו בעבר ולא מן הנמנע שזה יקרה כבר מחר

מוטי ברשצקי. מתי סכנין תעבור בבקרה? | בני סכנין

המאמן אלדד שביט יצטרך להסתדר עם סגל חסר, כאשר במועדון ינסו להעביר את שחקני הרכש החדשים – המגן איקוום אוטין והקשר מוטי ברשצקי. החלוץ אמרי וולשמן יסיים את תקופת הבידוד בסוף השבוע ועשוי להיות בסגל הקבוצה מול קריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי