ברק בכר: "דרבי זה תמיד מיוחד, זו הכנה טובה לליגה האירופית"

במכבי חיפה מקווים להשכיח את ההפסד המביך לסכנין על חשבון היריבה העירונית: "זה חשוב לאוהדים", סיפרו בקבוצה. מקורביו של מנדז'ק: "הכדור בידיים של המועדון, הם יודעים שהוא רוצה לחזור"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה אתמול (שישי) את מחנה האימונים של פתיחת העונה, אותו ערכה במתחם האימונים שלה בכפר גלים, וממנו יצא הצוות המקצועי שבע רצון, בעיקר מעבודת השחקנים והגישה שלהם גם בפן המנטלי.

עם זאת, בכר ואנשיו לא התעלמו מההפסד האחרון לבני סכנין שהעיב על האווירה במחנה: "כולנו מקווים שזאת הייתה מעידה חד פעמית", אמרו במועדון. כידוע, כבר מחר מצפה למכבי חיפה עוד קרב מרתק בגביע הטוטו, כאשר ייערך הדרבי החיפאי. בקבוצה סיפרו כי רק ניצחון ישכיח את ההפסד ביום רביעי, אולם גם שלוש נקודות לא אמורות להספיק כדי לתפוס את המקום בגמר.

בקרב השחקנים מבינים כי ישנה חשיבות רבה למשחק עבור האוהדים, שאומנם לא יהיו ביציעים, אך עדיין מצפים מהשחקנים להשיג ניצחון יוקרתי אחרי הניצחונות המשכנעים בדרבי בעונה שעברה: "דרבי הוא דרבי גם אם זה בגביע הטוטו וזה מאוד חשוב לאוהדים שלנו", אמר שחקן במכבי חיפה.

ירדן שועה מאוכזב | מאור אלקסלסי

על פי האימון המסכם הערב, לאחר שני משחקים בגביע הטוטו בהם ניסה בכר לבצע הרכבים ומערכים שונים, נראה שהמאמן יחזור מחר להרכב החזק ביותר שרץ בהצלחה בעונה שעברה תחת המאמן מרקו בלבול. למעשה, ישנה התלבטות מי יעלה בחלק ההתקפי – שניים מבין ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד וירדן שועה יזכו לפתוח בהרכב.

לאחר מכן אמר המאמן ברק בכר: "אתמול סיימנו את מחנה האימונים, השחקנים עבדו קשה מאד ואני והצוות מאד מרוצים מהרצינות וההשקעה של כולם. המשחק מחר הוא הכנה טובה לקראת המשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית וכמובן דרבי זה תמיד מיוחד. נבוא לתרגל ולדייק מספר דברים שעבדנו עליהם וכמובן לעשות הכל ולנצח את המשחק".

בנושא אחר, הירוקים מקווים להגיע לסיכום סופי עם הקשר ג'ורג' מנדז'ק, שמלכתחילה היה השחקן אותו רוצה בכר לראות בקישור וכפי שפרסמנו לראשונה אף שוחח עמו. בשבועיים האחרונים השיחות בין הצדדים ידעו עליות ומורדות, בעיקר בשל דרישתו של הקמרוני לחוזה לשנתיים לפחות, אולם נראה כי הירוקים יתגמשו ויתנו לשחקן את מבוקשו. עם זאת, ישנן מחלוקות לגבי גובה השכר והתקווה כי הצדדים יגיעו לסיכום סופי. בסביבתו של מנדז'ק אמרו היום: "ג'ורג' כבר הצהיר לא פעם כי מעוניין לחזור לקבוצה והכדור בידיים של מכבי חיפה".

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק. במועדון מחכים שיחתום | דני מרון

הרכב משוער

ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה (מוחמד עוואד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי