אשדוד תנסה לצרף את ממן. שלושה שחקני הרכב ייעדרו מול קרבאח

אחרי ההפסד לבאר שבע וההדחה מגביע הטוטו, בעיר הנמל רוצים להתחזק ושמו של קשר הפועל חיפה, שעשוי לעזוב, עלה. כנעאן ינותח וייעדר כשלושה חודשים, גם אוואני ובאיו לא יעמדו לרשות בן שמעון

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד פתחה אתמול (חמישי) את עונת 2021/22 עם 2:1 להפועל באר שבע והדחה מגביע הטוטו ברבע הגמר. כעת, הקבוצה של רן בן שמעון נערכת למשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הקונפרנס ליג, ביום חמישי בחוץ נגד קרבאח האזרית. מההתמודדות ייעדר מוחמד כנעאן, שאובחן אתמול עם שבר מאמץ ברגלו וצפוי לעבור ניתוח שיוביל להיעדרות בת כשלושה חודשים.

שחקן נוסף שלא יעמוד לרשותו של בן שמעון מול קרבאח הוא טימותי אוואני, שסובל מפגיעה ברגלו וכן במפשעה. הבלם שהרבה להיעדר גם במהלך העונה שעברה ייעדר בין חודש וחצי לחודשיים. אתמול נגד באר שבע נפגע גם החלוץ פאהד באיו, שהוחלף על ידי חמזה מוואסי כבר בדקה ה-29 ויחמיץ גם הוא את המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.

"אני מאמין שיגיעו עוד שחקני רכש", אמר אתמול המאמן רן בן שמעון כשנשאל על עזיבתם של שחקנים בולטים כמו רועי גורדנה, שלומי אזולאי ודין דוד ובמועדון מעיר הנמל אכן רוצים לצרף שני שחקני חיזוק משמעותיים, כשאחד מהם הוא חנן ממן שעשוי לא להמשיך בהפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי