סמים קשים, מסיבת מין וניתוח בעל כורחה: האקסית של מראדונה בטראומה קשה

דייגו מראדונה במסר לארגנטינה | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

האישה שבילתה עם כדורגלן העבר המנוח מגיל 16 ובמשך כארבע שנים, חזרה לרגעי הזוועה: "רציתי לרצות אותו, אז התחלתי להשתמש יותר ויותר בקוקאין". וגם: איך הוא הצליח לשכנע אותה להגדיל את החזה?

(גודל טקסט)

לדייגו מראדונה המנוח היו שני צדדים. הוא היה שחקן כדורגל ענק, לדעת רבים הטוב בהיסטוריה. מנגד, הוא היה מכור לסמים, אלכוהול ונשים. מאוויס אלוורז, מי שהייתה זוגתו במשך כארבע שנים, לא האמינה לאן מערכ היחסים ביניהם תוביל אותה. האישה הקובנית פגשה את הכדורגלן המפורסם כשהייתה רק בת 16, בזמן שעבר שיקום מהתמכרות לסמים באי הקריבי.

בריאיון לטלוויזיה הארגנטינאית, בת ה-37 חשפה פרטים מזעזעים על מערכת היחסים הרעילה שלה עם שחקן העב שהלך לעולמו לפני יותר משנה. אלוורז תיארה את חייה עם מראדונה וחשפה אירועים מזעזעים שלא הצליחה לדבר עליהם כשהיה בחיים. "גבר ניגש אלי ברחוב ושאל אותי אם אני רוצה לפגוש את מראדונה", נזכרה אלוורז., "לא ממש התעניינתי, אבל הוא דיבר איתי שעה וניסה לשכנע אותי. חשוב לעזור למראדונה, הוא אדם מפורסם ומאוד אוהב את המדינה שלנו, קובה. בסוף הסכמתי. הייתי ילדה". בהתחלה הוא הקסים אותה ואת כל משפחתה, אבל אחרי זמן קצר, החיים עם אליל הכדורגל הפכו לסיוט אמיתי.

"אחרי שיצאנו כחצי שנה, הוא התחיל לנסות לגרום לי להשתמש בקוקאין לעתים קרובות יותר ויותר. רציתי לרצות אותו, אז לקחתי את זה. היום אני יודעת שזו הייתה הטעות הכי גדולה של חיי". מראדונה למעשה הגיע לקובה כדי להשתלט על ההתמכרות שלו לסמים, אבל במקום זאת הוא כמעט מת ממנת יתר. זה לא כל מה שהארגנטינאי הכריח את חברתו לעשות. השמועות אומרות שהוא שכנע את הקטינה דאז להשתתף במסיבות מיניות עם חברים, אבל היא סירבה בתוקף.

אם לא די בסמים, היא השתכנעה לעבור נגם יתוח להגדלת חזה, לבקשת בן זוגה. "דייגו אמר לי שאני אראה הרבה יותר טוב עם חזה גדול יותר. הוא רצה שאעבור את הניתוח בקובה, אבל פחדתי מזה, אז החלטנו לנסוע לארגנטינה ולעבור את הניתוח שם".

הקשיים במערכת היחסים ביניהם נמשכו ומאוויס סיפרה איך כמעט נשרה מלימודי התיכון בגלל שהוא לא אהב שהיא הייתה צריכה ללכת בבוקר לבית הספר. הכל השתנה בשנת 2005 כשהכירה הקובנית את מי שהפך לבעלה ונפרדה ממראדונה. למרות זאת, הכדורגלן לא הרפה ונהג להתקשר אליה באמצע הלילה בלי סוף. כיום, היא טוענת שהוא זה ש"גנב את נעוריה".

מראדונה עם אלוורז בתחילת שנות ה-2000
מראדונה עם אלוורז בתחילת שנות ה-2000 | מסך

זו אינה הפעם הראשונה שאקסית של מראדונה מתלוננת על מראדונה ומאשימה אותו בדברים קשים. כזכור, רוסיו אוליביה, אקסית אחרת של הארגנטינאי המנוח, חשפה לפני מספר שנים שהוא נהג להכות אותה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי