אמרה לניימאר 'לא' והוציאה אותו מהכלים מול כולם: "את חושבת שאני פראייר?"

play
ניימאר | NELSON ALMEIDA / Contributor
ניימאר נפצע, אורוגוואי רשמה ניצחון היסטורי על ברזיל וקטעה את הרצף 01:34

חייו האישיים של הכדורגלן שוב בכותרות. אחרי הפרידה מזוגתו שבועות לאחר שהיא ילדה את בתם ושערוריית ההודעות האינטימיות, הברזילאי נדחה על ידי משפיענית ו"השתולל". חבריו כינו אותה "כלבה"

(גודל טקסט)

חייו האישיים של ניימאר ממשיכים לקבל תשומת לב רבה מאוד. אחרי הפרידה המתוקשרת מברונה ביאנקרדי והשערורייה שכללה הודעות אינטימיות שהוא שלח לדוגמנית "אונלי פאנס", כוכב הכדורגל הברזילאי הפך פעם נוספת לוויראלי מהסיבות הלא נכונות. הפעם, תקרית של דחייה על ידי שחקנית ברזילאית פופולרית התווספה לרשימה הארוכה של אסונותיו הרומנטיים.

רק לפני כמה שבועות, בן ה-31 קיבל את פני בתו החדשה לעולם עם חברתו דאז ברונה, אך כאמור לאחרונה הודיעו השניים על פרידה. החדשות על סיום המערכת היחסים הגיעו בתזמון מפתיע, אולם ניימאר ידוע כ"בליין" ועל כן תמצאו רבים שיגידו שהכתובת הייתה על הקיר.

ממש במקביל לפרידה, ניימאר ערך לאחרונה מסיבה גדולה באחוזה שלו בברזיל. במהלכה, על פי הדיווחים, הוא התלהב מאוד מהמשפיענית הברזילאית נטליה מוראיס וניסה להתחיל איתה באובססיביות במשך כל הלילה. לצערו, החיזורים שלו נדחו על הסף ונטליה לא גילתה בו עניין.

על פי הדיווחים, ניימאר ניסה שוב ושוב לפלרטט עם המשפיענית, אך היא כאמור ממש לא התרשמה. הכוכב שכנראה לא רגיל לשמוע 'לא', התפרץ עליה ועל פי עדי ראיה אמר: "לעזאזל איתך, אני מוותר, את חושבת שאני פראייר?". בעקבות התקרית, חבריו של הברזילאי כינו את מוראיס "כלבה".

המוניטין של ניימאר כחובב נשים תמיד היה נושא לדיון ולא אחת הופצו לגביו שמועות על בגידות, אבל במקרה הזה הקסם האישי והפרסום שלו לא עזר ונראה שהמניות של השחקן, שכידוע עבר לשחק בסעודיה וקרע את הרצועה הצולבת, נמצאות בירידה חדה – על מחוץ לכר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי