זוכרת את שועה? האקסית של ירדן יצאה לדרך חדשה‎ עם כדורגלן אחר

play
האקסית של ירדן שועה | מסך, אינסטגרם
צפו: שער של רוטמן נפסל, בית"ר ונתניה נפרדו בתיקו בבכורה של ברק יצחקי 02:57

בת הזוג לשעבר של כוכב בית"ר ירושלים חגגה יום הולדת 20 וזכתה לשלל מתנות מהחבר החדש, שאותו כל חובב כדורגל ישראלי אמור להכיר

(גודל טקסט)

ברק יצחקי ערך אתמול (שבת) הופעת בכורה כמאמן בית"ר ירושלים ולצערו לא הצליח להביא לקבוצהמהבירה ניצחון ראשון מאז סוף ינואר, אז גם סיפרנו לכם על הכדורגלן החדש בחייה של האקסית של כוכב הקבוצה, ירדן שועה. בזמן שהוא מקווה לצאת לחו"ל בקיץ הקרוב והתגבר על הפרידה מאור זוארץ, זוגתו לשעבר רומי יוסיפוף יצאה לדרך חדשה עם הכדורגלן טום שלח. 

האהבה פורחת. רומי וטום | מסך, אינסטגרם
זכתה | מסך, אינסטגרם

כולכם זוכרים היטב את רומי, שהייתה צמודה חזק לשועה במערכת יחסים שחוותה מספר פרידות, עד שבקיץ 2022 החליטו לפרק את החבילה באופן סופי. כיום, החיילת היפה מאוהבת בכדורגלן אחר, מגנה הימני של הפועל כפר סבא, טום שלח בן ה-27. בנו של הכדורגלן אמיר שלח והנכד של יצחק שום, כבר סיפר למדור לפני כחודשיים שאכן מדובר בסיפור אהבה, ואתמול (שבת) חגג יום הולדת 20 לבת הזוג שלו.

שלח ורומי בילו סוף שבוע רומנטי ותל אביבי במאייר האוס בעיר וחגגו את העשור החדש בחייה של היפייפיה הראשל"צית. ילדת יום ההולדת המרגשת שיתפה תמונה שהעלה בן הזוג שלה מהמלון, בה רואים כי קיבלה ממנו שלל מתנות ועוגה, וכתבה: "זכיתי". גם בתגובות פירגן לה בן הזוג שלה וכתב "מטורף עלייך" בפני כמעט 50 אלף העוקבים של רומי באינסטגרם.

נראה שהאהבה בין השניים לגמרי פורחת. למי מכם שלא מעודכן, הם הכירו דרך אחיה של רומי וכבר למעלה מארבעה חודשים מטפחים זוגיות פוטוגנית במיוחד. ושועה? בינתיים, הוא רווק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי