"קשה לי אפילו לרשום או לומר את זה בקול": הווידוי האמיץ של גל רפאלוב

אשתו של כוכב מכבי חיפה ליאור רפאלוב חשפה מול כולם כי סבלה מדיכאון אחרי לידת בתם השנייה, מיה: "כל היום בכיתי ולא היה לי חשק לכלום. היה לי קשה מאוד לתפקד כאמא, הרגשתי שאני לא רוצה אותה"

(גודל טקסט)

בצל חזרת ברק בכר למכבי חיפה, גל רפאלוב, אשתו של כוכב הירוקים ליאור רפאלוב, שיתפה באומץ את אלפי העוקבים והעוקבות שלה ב"פצע הפתוח" ממנו היא סובלת מאז הלידה של ביתם השניה, מיה. אשת הכדורגלן פתחה את תיבת השאלות בפני העוקבים שלה באינסטגרם ושיתפה בדיכאון שחוותה: "את מיה ילדתי בארץ, הייתי ילדונת בת 25 ולאחר חודשיים טסנו חזרה לבלגיה".

הסטורי של גל רפאלוב | מסך אינסטגרם

גל הוסיפה וכתבה על התחושות שחוותה במהלך אותה התקופה: "אחרי הלידה היה לי מאוד קשה מנטלית, כל היום בכיתי ופשוט לא היה לי חשק לכלום. לתפקד כאמא היה לי קשה מאוד, הרגשתי שאני לא רוצה אותה", שיתפה באומץ והוסיפה: "זה משהו שקשה לי אפילו לרשום אותו או לומר אותו בקול רם, גם בזמנו לא ידעתי איך להתמודד עם זה ולא ידעתי שיש דבר כזה דיכאון אחרי לידה. מיה היא המתנה הכי גדולה שלי בחיים".

מיס רפאלוב סיכמה והבהירה: "בגלל שמיה ילדת סנדוויץ' אני הכי רגישה אליה ופעם בשבוע החלטתי שאני לוקחת אותה ליום כיף רק שתינו. זה כל כך עושה לנו טוב, חיבור מדהים ומבורך. אז מה שאני באה לומר, שזה בסדר, זה קורה לכל כך הרבה נשים והלוואי והיו מדברים איתי על זה יותר".

זו אינה הפעם הראשונה שאנחנו במדור מספרים לכם על נשות כדורגלנים אמיצות שמשתפות באתגרים מהסוג הזה. לפני מספר שנים, מירן בוזגלו הייתה החלוצה ששיתפה בהתקפי חרדה איתם התמודדה ובטיפולי פוריות, בשנה שעברה גם ירדן דסה חלקה את הסיפור שלה אחרי לידת בתה הבכורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי