לפני עליית הישרדות: אוהד בוזגלו נצפה צמוד לאחת המתמודדות

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | אור גפן

עוד לפני שידור הפרק הראשון, השורד המסקרן לא מפסיק לספק כותרות. וגם: שחקן הכדורגל שחגג עם זוגתו ופגש לראשונה את הגרוש שלה. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהמסיבה הסוערת ב"שלוותה"

(גודל טקסט)

לפני עליית העונה החדשה של "הישרדות vip", תפסנו את השורד שאחראי להכי הרבה כותרות על האי, אוהד בוזגלו, מבלה עם אלה אייבינדר וג'קי אזולאי. שלושת השורדים הגיעו בסוף השבוע ל"שלוותה" בנמל תל אביב וחגגו במסיבה של המפיק שון בלאיש עד השעות הקטנות של הלילה.

כפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, בוזגלו, אלה וג'קי חולקים את אותו השבט בפיליפינים, כך אולי העובדה שנראו צמודים ומחויכים מבשרת על ברית אפשרית. כזכור, שמו של כדורגלן העבר נקשר לבוגרת המירוץ למיליון בהקשר רומנטי, ואף לשמה של חברת שבט נוספת, מעיין אשכנזי. נראה שבוזגלו הסתדר מצוין עם הבנות על האי, בזמן שגרושתו, פאני בוזגלו, התמודדה בעצמה עם המשחק הקשוח בשבט השני.

חוץ מלהתמנגל עם חבריה למשחק, אזולאי נראתה צמודה לבן הזוג דניאל בוסי, מגנה הימני של נס ציונה ששיחק בעבר במכבי פתח תקווה והפועל קטמון. על השניים סיפרנו לכם בחודש יוני, כשגילינו שחוץ מכדורגל המגן בן ה-24 הוא גם מאמן כושר אישי והוא בדיוק התחיל אז את הקשר הזוגי עם כוכבת הריאליטי בת ה-37. בשלוותה השניים נצפו "מאוהבים מתמיד" כפי שהעידו מוזמנים שנכחו במסיבה, לצד מפגש ראשון עם הגרוש של ג'קי, ישראל אזולאי.

כזכור בחודש שעבר חגגה אזולאי בר מצווה לבנה הבכור יחד עם בעלה ישראל שהודיע מול המצלמות שאין סיכוי שהחבר שלה יוזמן לאירוע אלא שלמרות המתיחות, בסופ"ש האחרון השניים כאמור נפגשו לראשונה. חשבתם שיהיה מפגש בפרצופים זועמים וטונים צורמים? ובכן, למרבה ההפתעה המפגש עבר ממש בשלום כשהם אף תועדו בחיבוק מפרגן בין שני הגברים בחייה של אזולאי.

אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו
אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו | אור גפן
אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו, ג׳קי אזולאי
אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו, ג'קי אזולאי | אור גפן
בוזגלו עם אלה, ג'קי ושון שאחראי על הערב |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי