מכורה לתשומת לב? וונדה איקרדי שוב חושפת הכל, ולא אכפת לה שרואים

וונדה נארה איקרדי
וונדה נארה איקרדי | מסך, אינסטגרם

בצל הדיווחים על בגידות, אשתו של מאורו איקרדי ממשיכה בשלה עם תמונות פרובוקטיביות באינסטגרם שמטרתן היא אחת: כמה שיותר לייקים ותגובות. ככה מחזירים את חיי הנישואים למסלול הנכון?

(גודל טקסט)

וונדה איקרדי ממשיכה בשלה ולא אכפת לה מה כולם אומרים. מבחינתה, או כך לפחות זה נראה, העיקר שתשומת הלב מופנית אליה. לאחר השמועות על בגידות מצדה ומצד בעלה מאורו ומבול הכותרות שתפסו, השניים מחפשים איזון ויציבות בחייהם, אך התמונות הפרובוקטיבות שוונדה מעלה לעמוד האינסטגרם בוודאי לא תורמות להחזרת מערכת היחסים אל מסלול הנכון.

אחרי שנתפסה טופלס באיביזה וניסתה לצנזר תמונה חושפנית מידי ללא הצלחה, הפעם אשת החלוץ שיתפנה תמונה שלה במטוס פרטי ללא חזייה וגרפה יותר מ-350 אלף לייקים ואלפי תגובות שאת התוכן שלהן המדור מעדיף לא לשתף כאן. אם לשפוט את גברת איקרדי על פי האינסטגרם, נראה שהיא מוכנה לעשות כמעט הכל כדי לזכות בתשומת לב בדמות לייקים ותגובות.

רבים תוהים לאחרונה מה עובר על אשת הכדורגלן והאם היא הולכת רחוק ונועז מידי אפילו בשבילה, אך אנחנו במדור יכולים להעיד כי היא מאז ומתמיד הייתה כזו, עוד מהימים שהייתה נשואה למקסי לופז, לפני שהסעירה את עולם הכדורגל וניהלה רומן עם חברו הטוב, בעלה הנוכחי, איקרדי, שגם בו על פי הדיווחים היא בגדה עם שחקן כדורגל. מופתעים? אנחנו ממש לא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי