נחשף: הדוגמנית שגרמה לפיצוץ בין כוכב מנצ'סטר סיטי לזוגתו

רבקה קוק |

אחרי שהחברה של פיל פודן מצאה אצלו בטלפון תמונות פרובוקטיביות וצרחה עליו לעיני כולם, התברר כי השחקן התכתב כבר שבועיים לפני כן עם יוצאת ריאליטי, שגם קשורה לאשתו של כדורגלן בוגדני אחר בקבוצה

(גודל טקסט)

שמו של פיל פודן, קשר מנצ'סטר סיטי, כיכב בכותרות בתחילת הקיץ בעקבות משבר בזוגיות שלו עם רבקה קוק. מערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון והתפוצצה בריב קולני במהלך מסיבת חוף, אחרי שקוק הציצה לו בנייד הפרטי וגילתה דברים שמאוד לא אהבה. כעת, מסתבר על פי ה'סאן' הבריטי, שעוד בטרם הפיצוץ פלירטט הכדורגלן ברשת עם כוכבת הטלוויזיה הלוהטת הולי בארנס.

הכל התחיל כאשר פודן בן ה-22 עשה "לייק" על תמונה פרובוקטיבית של הולי, שלא משאירה הרבה מקום לדימיון, כשבועיים לפני התקרית. רבקה, זוגתו של הקשר האנגלי, צרחה עליו במהלך הריב: "אתה חושב שאני סתומה או מטומטמת? אי אפשר לקחת אותך לשום מקום. זה תמיד קורה!". כזכור, הוויכוח ביניהם פרץ במהלך מסיבת חוף לאחר שהיא לקחה את הטלפון הנייד שלו וחיטטה בהודעות, בזמן שהוא הלך לטבול במים. בבריטניה בטוחים שזה בגלל שגילתה התכתבויות עם הדוגמנית ויוצאת הריאליטי.

מה מסתבר? שזה יכול להיות אף יותר מסובך ממה שקוק גילתה. הולי בארנס היא גם דיילת אוויר ומתגוררת במנצ'סטר, ממש לא רחוק מבית משפחת פודן. הפרט המעניין ביותר: היא גם חברה של סאשה רבקה, בת הזוג של ג'ק גריליש, שנבגדה על ידו יותר מפעם אחת. אם כך, היא חברה של אשת שותפו של פודן לקבוצה, וזה הופך את העניין למסובך עוד יותר. פודן ורבקה יוצאים כבר מגיל 15 (!) והספיקו בגילם הצעיר להביא 2 ילדים לעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי