הנרי חתם בפנרבחצ'ה, מיטוגלו נפרד מפנאתינייקוס

אקס הפועל אילת שהצטיין במדי באסקוניה הצטרף לסגנית אלופת טורקיה. פורוורד היוונים עומד לחתום לשנתיים במילאנו. בנוסף, אנאדולו אפס האריכה את חוזהו של ג'יימס אנדרסון

(גודל טקסט)

לא רק מכבי תל אביב עשתה היום (חמישי) צעד משמעותי בהכנות לעונת היורוליג הקרובה, אלא גם שלוש מהיריבות שלה למפעל האירופי הבכיר: פנרבחצ'ה ממשיכה לעבוד במרץ והודיעה רשמית על החתמתו של פייריה הנרי, בעוד ארמאני מילאנו קרובה לצרף את קונסטנטינוס מיטוגלו, לאחר שהאחרון הכריז כי הוא עוזב את פנאתינייקוס. בנוסף, אנאדולו אפס האריכה את חוזהו של ג'יימס אנדרסון.

הנרי, ששיחק בהפועל אילת בעונת 2016/17, פרץ ברמת היורוליג שנתיים לאחר מכן במדי אוניקס קאזאן וכך קנה לעצמו חוזה בבאסקוניה הספרדית, עמה זכה באליפות אשתקד. בעונה החולפת הרכז בן ה-28 רשם 10.5 נקודות, 7.3 אסיסטים ו-1.3 חטיפות בממוצע ב-34 משחקים בזירה האירופית. יש לציין כי הנרי היה קרוב מאוד לריאל מדריד, שבסופו של דבר סיכמה עם נייג'ל וויליאמס גוס. עבור הרכש הטרי של פנרבחצ'ה, שחתם לעונה אחת עם אופציה, זו תהיה הקדנציה השנייה בטורקיה, שכן אחרי התקופה באילת הוא המשיך לעונה בטופאש בורסה. סגנית האלופה, כזכור, הודיעה אתמול על הארכת החוזה של ננדו דה קולו, כשגם אקילה פולונארה צפוי להצטרף.

פנאתינייקוס מאבדת את אחד מעמודי התווך שלה. "דינוס" מיטוגלו בן ה-25 קלע 9.3 נקודות והוריד 5.4 כדורים חוזרים בעונת היורוליג האחרונה. הפורוורד היווני, שנפרד מהמועדון מאתונה במכתב מרגש היום, יצטרף כאמור למילאנו בחוזה לשנתיים – כך דווח ב-"SDNA".

בינתיים, אלופת אירופה שצפויה להיפרד מוואסילייה מיציץ' ומסרטאץ' שאנלי, הבטיחה את הישארותו של אנדרסון לעונה נוספת. האמריקאי בן ה-32 משחק באנאדולו אפס מאז 2018 ובנוסף לזכייה ביורוליג בסוף החודש שעבר, הוא מחזיק ברזומה שתי אליפויות בטורקיה. בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 4.2 נקודות ו-2.8 ריבאונדים ב-15 דקות למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי