התרסקות המסוק של קובי בראיינט: הנספים האחרים

קובי בראיינט , ג'יאנה בראיינט
קובי בראיינט , ג'יאנה בראיינט | Ethan Miller/Getty Images

פרט לקובי וג'יאנה, שבעה בני אדם נוספים נהרגו בתאונה הטראגית: משפחת צ'סטר, משפחת אלטובלי, עוזרת המאמן והטייס

(גודל טקסט)

התרסקות המסוק של קובי בראיינט בקלבסאס, דרום קליפורניה, הרגה תשעה אנשים, ביניהם שחקן העבר האגדי, ביתו ג'יאנה בת ה-13, ועוד שבעה בני אדם נוספים שהיו עימו. המסוק שיצא מאורנג' קאונטי בשעה 07:47, שעון ארה"ב, והיה בדרכו לאקדמיית 'ממבה ספורט' שהוקמה ע"י בראיינט, למשחק של כדורסל נערות.

בזמן שכל העולם מתאבל על מותו של הכישרון האהוב, בארה"ב אספו מידע על שאר ההרוגים בטרגדיה הנוראית.

משפחת אלטובלי: ג'ון, קרי ואליסה.




ג'ון, מאמן בייסבול מכללות, היה על המסוק בזמן התאונה ביחד עם אשתו וביתו, ששיחקה בקבוצת הבנות עם ג'יאנה. המאמן עבד במכללת אורנג' קוסט במשך 27 שנים והיה ידוע כמנטור לשחקניו: "הוא הפך את המקצוע של מאמן בייסבול לאישי". אמר מנהל הבית ספר, ג'ייסון קלר בהודעה רשמית. "התשוקה שהוא הביא למשחק ולשחקנים שלו, לא נפלו מאף אחד שראיתי. הוא התייחס אליהם כמו משפחה".

אליסה וקרי נספו בתאונה הנוראית גם, והשאירו מאחוריהם שני ילדים. הבן, ג'יי ג'יי אלטובלי, וילדה נוספת בשם אלכסיס. 

משפחת צ'סטר: פייטון ושרה

פייטון הייתה תלמידת כיתה ח' בבית ספר סנט' מרגארט, בסן חואן קפסיטרנו, קליפורניה, ונהרגה גם היא בהתרסקות: "אנחנו קהילה ביום כזה". אמר וויליאם מוסלי, מנהל בית הספר. "קשה לדמיין את האבידה הגדולה למשפחת צ'סטר ולכל קהילת סנט' מרגארט. גם אימה, שרה, שהייתה חברה בהנהלת הבית ספר נהרגה בתאונה.

הם השאירו מאחוריהם בעל ושני בנים. טוד שמידט, מנהל הבית ספר ספד להם בפייסבוק: "בזמן שהעולם מתאבל על אתלט אדיר, אני מתאבל על שתי בנות לא פחות חשובות. ההשפעה שלהם הייתה גדולה לא פחות, האובדן שלהם גדול לא פחות והלב שלנו נשבר".

כריסטינה מאוסר 


כריסטינה מאוסר הייתה אמא, אישה, ומאמנת כדורסל בנות. היא הייתה עוזרת המאמן בקבוצת הבנות של אקדמיית הממבה. בעלה השבור ספד לה: "היה לה חוש מדהים לאימון. הייתי כל כך גאה בה, זאת הייתה הרגשה מדהימה לראות את החלק הזה בתוכה".

ארה זובאיאן
טייס המסוק שסומן כאשם בתאונה לאחר שהמריא בערפל כבד למרות התנגדויות המחלקה האווירית של לוס אנג'לס. אחד מחבריו ספד לו בטוויטר: "העבודה בתעשיית התעופה אפשרה לי לפגוש כמה וכמה אנשים מדהימים. ארה הוא בהחלט אחד מהם. הלב שלי נשבר".

 

זוכרים את קובי בראיינט:
– לברון ג'יימס ספד לקובי בראיינט: "אמשיך את המורשת שלך"
– לכתו של אדם: שרון דוידוביץ' נפרד מהממבה
– MAMBA OUT: המורשת של קובי בראיינט תיזכר גם בעוד 100 שנים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי