ונסה בראיינט: "לא יכולה לסיים משפט בלי לבכות"

קובי בראיינט, ונסה בראיינט
קובי בראיינט, ונסה בראיינט | Nicholas Hunt/Getty Images for Tribeca Film Festival

לאחר הטרגדיה הכפולה במשפחת בראיינט, מקורבים לאלמנתו של קובי ואמא של ג'יאנה סיפרו איך היא מתמודדת עם הימים הקשים: "היא בקושי מצליחה לשמור על פאסון, אבל מתאמצת מאוד עבור שלוש בנותיה האחרות"

(גודל טקסט)

בצל הטרגדיה הנוראית שפקדה את עולמנו ביום ראשון האחרון, אז אגדת ה- NBA, קובי בראיינט ובתו בת ה-13, ג'יאנה נספו בתאונת מסוק ביחד עם עוד שבעה נוסעים מלבדם, קולה של אשתו של שחקן העבר בן ה-41 נשמע לראשונה. ונסה בראיינט, נאבקת כדי "להחזיק עצמה מלהתפרק ולא יכולה לסיים משפט מבלי לפרוץ בבכי" סיפרו חברי המשפחה ל'פיפול מגזין'.

עוד סיפרו למגזין האמריקאי, כי אלמנתו בת ה-37 של אגדת הכדורסל "מוקפת במערכת תמיכה טובה ואוהבת אבל שאף פעם אי אפשר להתכונן לדבר כזה" כך טענו החברים הקרובים. "למרות העליות והמורדות שחווה הזוג, הם היו נשמות תאומות. היא ראתה בו כפרטנר לכל החיים. מקור אחר סיפר על קובי ו-ונסה בלב כבד. "ונסה גמורה. היא בקושי מצליחה לשמור על פאסון. היא בקושי מצליחה לסיים משפט מבלי לפרוץ בבכי אבל היא מתאמצת מאוד עבור שלוש בנותיה האחרות. עכשיו היא זו שצריכה להיות חזקה עבורן".

לוונסה ולקובי יש עוד שלוש בנות שנותרו בחיים: נטליה בת ה-17, ביאנקה בת ה-3, וקאפרי בת ה-7 חודשים. "המזל של ונסה שהיא מוקפת כל הזמן באנשים שכל על אוהבים אותה ואת קובי והיא מתנחמת באמונה הגדולה שיש לה. היא לא לבד, אבל היא תתאבל על זה הרבה זמן. המצב קשה מאד והרס את משפחה המדהימה של". באפריל האחרון הזוג בראיינט חגג 18 שנות נישואין. הלב כואב לנו.

זוכרים את קובי בראיינט:
– פרידה מאגדה: המורשת שהשאיר אחריו קובי בראיינט תיזכר גם בעוד 100 שנים

– מותו של אדם: שרון דוידוביץ' נפרד מקובי בראיינט
– התרסקות המסוק של קובי בראיינט: הנספים האחרים

– לברון ספד לבראיינט: "אמשיך את המורשת שלך, ממבה לנצח"
– הדרבי של לוס אנג'לס נדחה: "ההחלטה נעשתה מתוך כבוד ללייקרס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי