הלייקרס חזרו לפרקט והפסידו, דנבר עצרה את הרצף של הבאקס

דמיאן לילארד
דמיאן לילארד | FREDERIC J. BROWN/AFP via Getty Images

הקבוצה מלוס אנג'לס שיחקה לראשונה מאז מותו של קובי בראיינט ונכנעה ל-48 נקודות של דמיאן לילארד. אחרי תשעה ניצחונות, מילווקי ספגה הפסד ביתי לנאגטס. יוסטון גברה על דאלאס בדרבי הטקסני, ערב שיא לאירווינג

(גודל טקסט)

שבעה משחקים התקיימו הלילה (בין שישי לשבת) ב-NBA, כשבמוקד המשחק הרשמי הראשון של לוס אנג'לס לייקרס מאז מותו של קובי בראיינט. ב"סטייפלס סנטר" נערך טקס מרגש, בו השתתף הזמר Usher, לברון ג'יימס דיבר לראשונה בפומבי וספד ל"ממבה השחורה" בגרון חנוק והכרוז בהיכל הציג כל אחד משחקני הלייקרס כ"קובי בראיינט". מעבר לכך, קיירי אירווינג סיפק ערב שיא, דנבר קטעה את התקופה הטובה של מילווקי וג'יימס הארדן הוביל את יוסטון לניצחון על דאלאס בדרבי הטקסני.

לוס אנג'לס לייקרס – פורטלנד טרייל בלייזרס 127:119
אחרי הדמעות הרבות שזלגו ב"סטייפלס סנטר", דמיאן לילארד הוקיר את זכרו של קובי טוב מכולם – עם תצוגה אדירה שכללה 48 נקודות, 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. יחד עם 30 ו-12 כדורים חוזרים של חסן ווייטסייד, הבלייזרס השיגו ניצחון שלישי רצוף וכזה שמשאיר אותם במרחק שני משחקים מהמקום השמיני במערב. בצד של המארחת, אנתוני דייויס סיים עם 37 ו-15 ריבאונדים, לברון תרם 22, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

ברוקלין נטס – שיקגו בולס 118:133
קיירי אירווינג לא נכלל בין נציגי המזרח למשחק האולסטאר, אז הוא החליט להראות למי שהחליט להשאיר אותו בחוץ שהוא טעה בגדול. לא פחות מ-54 נקודות הפציץ רכז הנטס, עם 19/23 מהשדה (7/9 לשלוש), יחד עם חמישה אסיסטים וחמישה ריבאונדים. בהיסטוריית ה-NBA, רק מייקל ג'ורדן ו-ווילט צ'מברליין סיימו משחק של 50+ נקודות עם אחוזים טובים יותר משל אירווינג, שסיים את המחצית הראשונה ללא החטאה אחת. ספנסר דינווידי, עם 20 נקודות, עזר לו להשיג את הניצחון השני ברציפות של הנטס, כאשר זאק לאבין סיים עם 22 בצד השני.

מילווקי באקס – דנבר נאגטס 127:115
הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה נעצרה לאחר תשעה ניצחונות רצופים, למרות ערב מרשים מצד יאניס אנטטוקומפו שרשם 31 נקודות, 16 כדורים חוזרים ו-9 אסיסטים. אך עם כל הכבוד לבאקס, החבורה מקולורדו הגיעה לוויסקונסין עם תשעה שחקנים בלבד, בהיעדרם של פול מילסאפ וג'מאל מארי, וכולם קלעו בספרות כפולות. בראש הרשימה היה וויל בארטון שסיים עם 24, כשניקולה יוקיץ' "פלירטט" גם הוא עם טריפל-דאבל, כשתרם 15 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

יוסטון רוקטס – דאלאס מאבריקס 121:128
הרקטות עלו למקום החמישי במערב על חשבון היריבה הטקסנית, שהתייצבה למפגש ללא לוקה דונצ'יץ' הפצוע, אך גם בלעדיו הצליחה לתת פייט לא רע לפני שנכנעה ל-35 נקודות ו-16 כדורים חוזרים של ג'יימס הארדן. ראסל ווסטברוק סייע למזוקן עם 32 משלו. קריסטאפס פורזינגיס הצטיין בצד האורח עם 35, שלא הספיקו על מנת למנוע הפסד שני רצוף.

ניו אורלינס הורנטס – ממפיס גריזליס 111:139
במפגש בין שתי הבחירות המובילות בדראפט האחרון, זאיון וויליאמסון וג'ה מוראנט, השקנאים טיילו לניצחון חד צדדי בעיקר בזכות רבע שלישי של 27:44. זאיון הוביל את קלעי המנצחת עם 24 נקודות, כשברנדון אינגרם סיים עם 20. מוראנט סיים עם 16 בלבד וגם 18 של יונאס ולנצ'יונאס לא עזרו, אבל הדובים עדיין במקום השמיני במערב.

דטרויט פיסטונס – טורונטו ראפטורס 105:92
האלופה המכהנת המשיכה במומנטום הנהדר עם ניצחון 10 רצוף, בהובלתו האול-סטאר הטרי פסקל סיאקם שרשם 30 נקודות ונעזר ב-21 של סרג' איבקה. המארחת, מצדה, ספגה הפסד חמישי ברצף למרות 21 של דריק רוז.

פיניקס סאנס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 111:107
הרעמים הוכיחו פעם נוספת שהם קבוצת מאני טיים נפלאה והתגברו על פיגור בן שבע נקודות, בו היו כארבע דקות לסיום המשחק, עם ריצת 0:13. דנילו גאלינרי הצטיין עם 27 נקודות, דניס שרודר הוסיף 24 וכריס פול סיפק את המנה הרגילה עם 20 ו-10 אסיסטים. דווין בוקר, עוד אחד ממאוכזבי האול-סטאר, קלע 27 וכך עשה גם קלי אוברה ג'וניור, אך זה לא מנע מהת'אנדר לרשום ניצחון שני ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי