פציעת מוראנט מדאיגה את ממפיס. וגם: מספרי ההצגה של יוקיץ'

ג'ה מוראנט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הרכז נקע את הקרסול וירד על כיסא גלגלים: "קשה לראות אותו ככה", אמר מאמנו. בקבוצה מחכים לתוצאות ה-MRI. הסנטר תשיעי בכל הזמנים בטריפל-דאבלים ורשם הישג שקבעו רק סטוקטון, מג'יק ורונדו בעבר

(גודל טקסט)

ג'ה מוראנט הספיק לקלוע שבע נקודות ב-13 דקות נגד ברוקלין נטס הלילה (בין שני לשלישי) והגיע ל-79 נקודות, הכמות הגבוהה ביותר שהושגה אי פעם על ידי שחקן ממפיס גריזליס בשלושת המשחקים הראשונים של העונה. אלא שלקראת סיום המחצית הראשונה, מי שנבחר לרוקי השנה בעונה שעברה נחת לא טוב על קרסולו השמאלי ופונה מהמגרש על כיסא גלגלים. בדיקת הרנטגן שעבר שללה שבר, אך בקבוצה מחכים כעת לתוצאות ה-MRI שייערך היום לרכז על מנת לדעת כמה זמן ייאלצו להסתדר בלעדיו.

"כל כך קשה לראות את ג'ה יורד ככה. אני יודע שהוא יתאושש ויהיה בסדר", אמר מאמן ממפיס טיילור ג'נקינס לאחר שקבוצתו גברה 106:111 על ברוקלין בתום הארכה. מוראנט, שלא הצליח לשים משקל על רגלו, חזר לשבת על הספסל עם מגף שקיבע את הקרסול ועודד את חבריו ללא הפסקה. "איזו תצוגה אדירה מבחינתו. הוא היה מעורב מאוד על הספסל ובפסקי הזמן, עזר לדחוף אותנו לניצחון הזה. רגע כזה יכול להעמיד אותך למבחן, אבל החבר'ה שלנו פשוט המשיכו להילחם", הוסיף ג'נקינס.

מוראנט, שרשם ממוצעים של 36 נקודות ושמונה אסיסטים בשני המשחקים הראשונים של העונה, צייץ בטוויטר אחרי המשחק: "כל נפילה הינה הזדמנות לקאמבק. אלוהים רוצה להחזיר אותך יותר חזק ממה שהיית לפני כן".

מספרי ההצגה של ניקולה יוקיץ'

בדנבר, הנאגטס התאוששו משני הפסדים כואבים בפתיחת העונה והשיגו ניצחון בכורה כשגברו 111:124 על יוסטון רוקטס. מי שהוביל אותם לארץ המובטחת היה ניקולה יוקיץ', שסיפק טריפל-דאבל בפעם השנייה העונה וסיים עם 19 נקודות, 12 ריבאונדים ו-18 אסיסטים. זהו הטריפל-דאבל ה-43 בקריירה של הסנטר הסרבי, שהשתווה לפאט ליבר במקום התשיעי בכל הזמנים.

"הג'וקר", שהפך לסנטר שמוסר את מספר האסיסטים הכי גבוה במשחק אחד מאז ה-19 שחילק ווילט צ'מברליין במרץ 1968, העלה את מאזנו ל-42 אסיסטים בשלושת המשחקים הראשונים של העונה. שלושה שחקנים בלבד, כולם רכזים, מסרו יותר אסיסטים מיוקיץ' בפתיחת העונה: ג'ון סטוקטון עשה זאת שלוש פעמים, מג'יק ג'ונסון פעמיים וראג'ון רונדו פעם אחת. בנוסף, הסרבי הפך לשחקן השני בהיסטוריה שמספק לפחות 70 נקודות ו-40 אסיסטים בשלושת המשחקים הראשונים, הישג שרשם גאי רוג'רס בעונת 1966/67.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי