לראשונה ללא הארדן: יוסטון ניצחה 105:109 את סן אנטוניו

כריסטיאן ווד | Logan Riely/NBAE via Getty Images

דווקא אחרי הטרייד שזעזע את ה-NBA, הרוקטס חזרו לנצח אחרי שני הפסדים. קרי (35 נק') וגולדן סטייט נכנעו לדנבר, טריפל-דאבל ליוקיץ'. פילדלפיה הביסה את מיאמי, שארלוט נכנעה לטורונטו

(גודל טקסט)

בזמן של וושינגטון של דני אבדיה נמצאת בבידוד ומושבתת לעת עתה, ליגת ה-NBA מנסה להמשיך להתקיים תחת נגיף הקורונה והלילה (בין חמישי לשישי) נערכו חמישה משחקים. במוקד, יוסטון, לראשונה ללא ג'יימס הארדן, השיגה ניצחון אחרי שני הפסדים וגברה 105:109 על סן אנטוניו. כמו כן, גולדן סטייט וסטף קרי הפסידו מול דנבר, פילדלפיה הביסה את מיאמי וטורונטו ניצחה את שארלוט. בנוסף, אינדיאנה הביסה את פורטלנד.

סן אנטוניו – יוסטון 109:105

אחרי הטרייד שזעזע את ה-NBA, במסגרתו ג'יימס הארדן המתוסכל עזב את הרוקטס שם שיחק מאז 2012, דווקא עכשיו יוסטון שבה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים ללייקרס והשיגה ניצחון רביעי העונה בעשרה משחקים. המשחק היה צמוד לכל אורכו ומותח עד לסיום. הרבע הראשון הסתיים ב-27:30 לטובת הרוקטס, הפרש אשר נשאר זהה גם בתוצאת המחצית – 45:48.

למרות ההובלה, יוסטון לא הצליחה לברוח לרגע, וסן אנטוניו נטלה את ההובלה ברבע השלישי טוב, אשר הסתיים ב-75:79 לספרס, שהובילו גם לאורך רוב הרבע הרביעי. שתי דקות לסיום, כריסטיאן ווד קלע פעמיים מהעונשין והחזיר את היתרון לרוקטס, שבזכות נקודות של סטרלינג בראון ופי ג'יי טאקר הצליחו להשיג ניצחון חשוב. כריסטיאן ווד הוביל את יוסטון עם 27 נקודות ו-15 ריבאונדים, קלדון ג'ונסון צלף 29 אצל המפסידה.

שחקני יוסטון רוקטס | Logan Riely/NBAE via Getty Images

דנבר – גולדן סטייט 104:114

הפסד שני ברציפות לווריורס, בעוד הנאגטס שבו לנצח אחרי שנכנעו לברוקלין במשחק הקודם. לאורך ההתמודדות כולה, דנבר הייתה הרבה יותר טובה וכבר את הרבע הראשון סיימה ביתרון דו ספרתי – 24:37. מכאן ועד לסיום היה כמעט סטטוס קוו. במחצית הנאגטס הובילו 54:65, את הרבע השלישי הם סיימו ב-76:90 והובילו בדו ספרתי כמעט לאורך כל הרבע הרביעי והאחרון. מי שהוביל את המנצחת היה ניקולה יוקיץ', שסיפק טריפל-דאבל נהדר עם 23 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. סטף קרי מהמפסידה הוביל את רשימת קלעי המשחק עם 35 נק', אליהם הוסיף 11 ריב'.

סטף קרי, ניקולה יוקיץ' | Jamie Schwaberow/Getty Images

פילדלפיה – מיאמי 108:125

שתי הקבוצות במגמות הפוכות – הסיקסרס עם ניצחון שני ברציפות, ההיט עם הפסד שני ברציפות. הרבע הראשון בהתמודדות היו צמוד והפכפך, אך לקראת סיומו פילדלפיה הצליחה מעט לברוח עם ריצת 0:8 שהעניקה לה יתרון 30:38 בתומו. מכאן והלאה, מיאמי כבר לא הצליחה לחזור. לאורך רוב הרבע השני הסיקסרס הובילו בהפרש דו ספרתי וירדו למחצית ב-58:73. מאז הם הובילו בדו ספרתי עד לסיום וההיט לא הצליחו להתקרב. ברבע השלישי המארחת רשמה את הפרש השיא שלה במשחק, 25 נק', והמשיכה לטייל עד לסיום. שייק מילטון הוביל את רשימת הקלעים עם 31 נק' אליהם הוסיף 8 אסיסטים. בן סימונס פלירטט עם טריפל-דאבל, וסיים עם 10 נק', 9 ריב ו-12 אס'.

שייק מילטון | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

טורונטו – שארלוט 108:111

הראפטורס, שרשמו שמונה הפסדים בעשרה משחקים (בטרם המשחק), שבו לנצח אחרי שני הפסדים. ההורנטס, מנגד, חיברו הפסד שני ברציפות. על אף תוצאת הסיום הצמודה, טורונטו הובילה בבטחה ברבע השלישי והרביעי ורק לקראת הסיום שארלוט הצליחה לצמק כך את הפער. הרבע הראשון היה צמוד והפכפך והסתיים ב-34:35 למארחת, שסיפקה רבע שני מצוין וירדה למחצית ב-62:71.

המגמה נמשכה גם ברבע השלישי, בו הראפטורס רשמו את יתרון השיא שלהם במשחק (18 נק'), אך ברבע הרביעי שארלוט חזרה לעניינים לקראת היום ודאנק של לאמלו בול 43 שניות לסיום הוריד את ההפרש לשלוש נקודות, מה שהלחיץ את אלופת 2019. פי. ג'יי. וושינגטון ודבונטה גרהאם ניסו לזרוק ממרחק מחוץ לקשת ברגעים האחרונים, אך לא הצליחו לקלוע וההורנטס ירדו מנוצחים. כריס בושיי הוביל את טורונטו עם 25 נק' ו-10 ריב'.

כריס בושיי | Julio Aguilar/Getty Images

תוצאות נוספות

פורטלנד – אינדיאנה 111:87

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי