מילווקי הופתעה באטלנטה, וושינגטון השוותה רצף מימי ג'ורדן

בוגדן בוגדנוביץ', טריי יאנג | Michael Zarrilli/Getty Images

בזכות רבע אחרון אדיר, ההוקס ניצחו 104:111 את הבאקס ללא יאנג הפצוע. בוגדנוביץ' כיכב עם 33 נקודות. לראשונה מאז 2001, הוויזארדס חיברו ניצחון שמיני רצוף, 110:119 על קליבלנד. הווריירס גברו על סקרמנטו

(גודל טקסט)

מלבד שני המפגשים המוקדמים שנערכו אמש (ראשון), ליל המשחקים ב-NBA נמשך אל תוך השעות הקטנות ומי שהמשיכה בתקופה הנהדרת היא קבוצתו של דני אבדיה (שסיים את העונה כזכור), וושינגטון וויזארדס אשר רשמה ניצחון שמיני ברציפות על חשבון קליבלנד קבאלירס. בנוסף, אטלנטה הוקס הפתיעה את מילווקי באקס ופורטלנד טרייל בלייזרס נכנעה לממפיס גריזליס, במפגש בין שתי קבוצות שכנראה ישחקו בטורניר ה"פליי-אין". במשחק האחרון, גולדן סטייט ווריירס גברה על סקרמנטו קינגס.

אטלנטה הוקס – מילווקי באקס 104:111

אחד משני ההפסדים הבודדים שהיו לאטלנטה בשמונת המשחקים הקודמים היה נגד מילווקי, אז הלילה "הנצים" סגרו חשבון בזכות רבע אחרון אדיר. הבאקס ירדו להפסקה ביתרון ואף הוליכו בדו-ספרתי בתחילת המחצית השנייה, אולם ב-12 הדקות האחרונות האורחת ניצחה 26:41 הודות למבול שלשות, בהובלתו של לו וויליאמס שקלע את כל 15 הנקודות שלו ברבע המכריע, כולל ארבע צליפות מחוץ לקשת בשבע הדקות האחרונות. מילווקי רצתה להחתים את בוגדן בוגדנוביץ' לפני תחילת העונה והסרבי הזכיר הלילה מדוע, כאשר הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 33 נקודות והשכיח את חסרונו של טריי יאנג הפצוע בקרסול. יאניס אנטטוקומפו רשם 31 נקודות ו-14 ריבאונדים עבור המפסידה, שנוצחה בפעם השלישית בחמשת המשחקים האחרונים.

יאניס אנטטוקומפו | Scott Cunningham/NBAE via Getty Images

וושינגטון וויזארדס – קליבלנד קבאלירס 110:119

לראשונה מאז 2001, אז שיחק בקבוצה מייקל ג'ורדן, וושינגטון השלימה רצף של שמונה ניצחונות והנחילה ליריבה הפסד שני ברציפות. בראדלי ביל חצה את רף 13,000 הנקודות בקריירה והוויזארדס, שפיגרו בשמונה נקודות בתחילת הרבע האחרון, חזרו לשוויון 105:105 ואז סגרו את המשחק עם ריצת 5:14 שהבטיחה את ה-W. ביל סיים עם 33 נקודות, ראסל ווסטברוק קלע 14 ומסר 11 אסיסטים, כשהוא נעצר מתחת לטריפל-דאבל בפעם השלישית בלבד ב-17 המשחקים האחרונים. דריוס גרלאנד הוביל את הקאבס עם 28 נקודות ו-9 אסיסטים.

בראדלי ביל | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

גולדן סטייט ווריירס – סקרמנטו קינגס 113:117

במפגש בין שתי קבוצות מקליפורניה, סטף קרי וחבריו המשיכו בתקופה הטובה ורשמו ניצחון שמיני ב-11 המשחקים האחרונים, שהציב אותם במקום התשיעי במערב. האורחת הפסידה תשעה מתוך 11 האחרונים שלה. קרי קלע 37 נקודות, כולל שבע שלשות ב-50%. קלי אוברה ג'וניור הוסיף 19 לזכות גולדן סטייט, באדי הילד והרוקי טייריס הליברטון הובילו את הקינגס עם 25 ו-24 נקודות בהתאמה.

פורטלנד טרייל בלייזרס – ממפיס גריזליס 120:113

הקבוצות נפגשו בפעם השנייה מתוך שלוש בפרק זמן של שבוע בלבד וה"דובים" שוב יצאו עם ידם על העליונה, בעוד הבלייזרס רשמו הפסד חמישי רצוף. ממפיס הובילה ב-16 הפרש ברבע השלישי ולמרות שפורטלנד הצליחה לצמק למינוס שתיים בלבד כשנותרו 10 דקות לסיום, הבלייזרס התקררו מאותו רגע ואילך והגריזליס רצו 0:10 כדי לברוח שוב לפער דו ספרתי ולסגור עניין. ג'ה מוראנט הוביל את המנצחת עם 28 נקודות, יונאס ולנצ'יונאס הוסיף 21 ו-10 ריבאונדים. סי ג'יי מקולום קלע 27 עבור המארחת, דמיאן לילארד הסתפק ב-23.

תוצאה נוספת: אורלנדו מג'יק – אינדיאנה פייסרס 131:112

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי