גידי קאניוק מועמד למכבי חיפה, סאן מנחם יפתח מול שטרסבורג

גידי קאניוק
גידי קאניוק | ערן לוף

הקשר שהיה מועמד בתחילת הקיץ עשוי להגיע כשחקן חופשי. ההכנות לגומלין: המגן שכבר היה בדרך החוצה ישחק. בלבול מתלבט לגבי החוד: אחד מבין רוקאביצה, עוואד ושועה - יסופסל. קשר יהודי ייבחן בקבוצה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת הגומלין מחר נגד שטרסבורג (19:45, שידור ישיר בספורט4). הירוקים יודעים כי לאחר ההפסד 3:1 במשחק הראשון מדובר במשימה קשה אך בהחלט אפשרית. המאמן מרקו בלבול ערך אתמול אסיפה טקטית לקראת המשחק ויקיים אחת נוספת גם היום. אימון מכבי חיפה יועבר בכפר גלים שם יערוך בלבול אימון ארוך מהרגיל.

מבחינה מקצועית, המאמן שומר את הקלפים קרוב לחזה, במיוחד לגבי החלק הקדמי שם קיימת התלבטות בין שלושת החלוצים: ירדן שועה, מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביצה, כשאחד יפתח על הספסל. בשבוע שעבר הפתיע המאמן כשתרגל בכל האימונים את עוואד ובחר לבסוף ברוקאביצה. גם כעת המאמן רוצה להפתיע את היריבה.

בהגנה התמונה ברורה יותר: סאן מנחם שכבר היה בדרך החוצה מהקבוצה, יפתח כמגן שמאלי במקומו של רז מאיר, ואליסון דוס סנטוס ישחק על חשבונו של איעד חבשי המורחק. בחלק מהאימונים תורגל שי בן דוד אלא שהמאמן מעדיף את הניסיון של הברזילאי במשחק מכריע.


רוקאביצה. בלבול שומר את הקלפים קרוב לחזה לגבי החוד (אודי ציטיאט)

גם הקהל הירוק מתכנן לתת הצגה משלו כאשר הבוקר נודע שיותר מ-17 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם. בחיפה אף הוחלט לפתוח את שני היציעים הדרומיים בשל הביקוש הרב של האוהדים לקראת המשחק.

בנושא אחר, בחיפה ממשיכים לחשוב על חיזוק ללא קשר לתוצאת המשחק מחר, ואחד השמות שעלו הוא הקשר גידי קאניוק. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 אתמול, הקשר שוחרר רשמית מפחטאקור האוזבקית והפך לשחקן חופשי, דבר שיקל על מעברו של השחקן לקבוצה חדשה. בסביבתו של השחקן סיפרו כי בתחילת הקיץ היו שיחות בין הצדדים אבל אז העסקה הייתה מסובכת כי קאניוק היה תחת חוזה וכעת צירופו יהיה קל יותר. "קאניוק מכוון לאירופה או לקבוצה בכירה בישראל ומכבי חיפה היא אחת כזאת", אמרו בסביבתו של השחקן.


אוהדי מכבי חיפה. מסתערים על הכרטיסים (אודי ציטיאט)

בתוך כך, מכבי חיפה הודיעה על צירופו של הקשר היהודי, ג'וליאן בן חיים למספר ימי התרשמות במועדון. השחקן בן ה-22 גדל באקדמיה של באסטיה הצרפתית ושיחק בליגה השניה והשלישית בצרפת. צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לאימוני הקבוצה. השחקן מגיע לבקשת הצוות המקצועי.


הגיע למספר ימי התרשמות במכבי חיפה. ג'וליאן בן חיים (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי