מנשנגלדבאך בפסגה אחרי 1:5 מוחץ על אאוגסבורג

שחקני מנשנגלדבאך חוגגים
שחקני מנשנגלדבאך חוגגים | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

הקבוצה ממערב גרמניה עלתה למקום הראשון בבונדסליגה. זקאריה (2) כבש ראשון, הרמן השלים צמד (13, 8), פלאה (39) ואמבולו הוסיפו (83). וולפסבורג שנייה אחרי 0:1 על אוניון, תיקו 2:2 דרמטי בין פרנקפורט לברמן

(גודל טקסט)
לאחר ההפתעות שהתרחשו אתמול (שבת) בבונדסליגה, הכוללות הפסד של באיירן מינכן להופנהיים, משחקי המחזור השביעי בליגה יושלמו היום (ראשון) עם שלושת המשחקים הנותרים, כאשר במשחק המוקדם בורוסיה מנשנגלדבאך התפוצצה על אאוגסבורג, ניצחה 1:5 ועלתה למקום הראשון. וולפסבורג עלתה למקום השני בזכות 0:1 קטן על אוניון ברלין. בהמשך: איינטרכט פרנקפורט תפגוש בביתה את ורדר ברמן.


מנשנגלדבאך – אאוגסבורג 1:5
רגע היסטורי לקבוצה ממערב גרמניה. מנשנגלדבאך עלתה לכר הדשא הביתי שלה במטרה להמשיך את המומנטום הטוב מהמשחקים האחרונים ולרשום ניצחון רביעי ברציפות, כשהיריבה הייתה אאוגסבורג, שלא ניצחה בשני המשחקים האחרונים. כבר מהרגע הראשון היה אפשר להבין שזאת המחצית של השחקנים בלבן, כשמרקוס טוראם פרץ על האגף ובישל לדניס זקאריה בדקה השנייה את שער היתרון המהיר.


פטריק הרמן הגרמני הכפיל את התוצאה בדקה השמינית עם שער קליל, והשלים צמד מרשים בדקה ה-13, 0:3 למנשנגלדבאך אחרי רבע שעה. כל יושבי ה"בורוסיה-פארק" לא נשארו אדישים לבליץ של קבוצתם ונעמדו על הרגליים עם תצוגת עידוד רועשת מאוד. בדקה ה-39 אלאסן פלאה השלים את הרביעי של קבוצתו, לאחר שניצל טעות חמורה של השוער היריב, וקיני מחצית חלומית.


צמד מהיר של הרמן בפתיחה (Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images)
צמד מהיר של הרמן בפתיחה (Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images)


במחצית השנייה אאוגסבורג נלחמה בעיקר כדי להחזיר את כבודה שהלך לאיבוד. בדקה ה-80 פלוריאן נידרלכנר צימק ל-4:1, ובמעט המתיק את הגלולה המרה. מהר מאוד בריל אמבולו דאג להחזיר את הפרש השעריםלארבעה, כאשר כבש בדקה ה-83 את ה-1:5 של מנשנגלדבאך וקבע את תוצאת המשחק. לראשונה מאז אפריל 1984 כשאז אימן אותה יופ היינקס, גלדבאך עלתה למקום הראשון בטבלת הליגה.


מחצית אחת הספיקה. שחקני מנשנגלדבאך התפוצצו בדקות הראשונות (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)
מחצית אחת הספיקה. שחקני מנשנגלדבאך התפוצצו בדקות הראשונות (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)


וולפסבורג – אוניון ברלין 0:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
אחרי שמשנגלאדבך עלתה למקום הראשון וולפסורג ניצלה את המעידות בצמרת ועלתה למקום השני בזכות שער ניצחון של ואוט וחהורסט שקטע רצף שלוש תוצאות תיקו. העולה החדשה מנגד רשמה את הפסדה הרביעי ברציפות והיא שקועה בתחתית.





איינטרכט פרנקפורט – ורדר ברמן 2:2
במשחק שנעל את המחזור השביעי של הבונדסליגה, העיטים אירחו ברמן לקרב על טהרת מרכז הטבלה, ושתי הקבוצות סיפקו דרמה אדירה. בדקה ה-27, האורחת עלתה ליתרון משער של דייבי קלאוסן, אך במחצית השנייה, סבסטיאן רודה (55) ואנדרה סילבה (88) קבעו מהפך. בדיוק כשזה היה נראה גמור, כדור עונשין מטופש בדקה ה-90 שחל את מילוט ראשיקה לנקודה הלבנה.


החלוץ מקוסובו שמר על קור רוח, כבש וקבע את תוצאת המשחק. 2:2 בסיום.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי