דיווח: גם טיאגו אלקנטרה האריך את חוזהו בבאיירן מינכן

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

אחרי פליק, מולר ודייויס, לטענת "בילד" גם הקשר הספרדי סיכם על הישארותו בבוואריה לפחות עד 2023 ומסתמן כי הודעה רשמית תתפרסם בקרוב

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

שחקני באיירן מינכן זכו אתמול (שני) ליום חופש ולא הגיעו למתחם האימונים, אבל היה שחקן אחד שבכל זאת הגיע. הקשר טיאגו אלקנטרה שהגיע לבאווריה מברצלונה ב-2013 ונחשב לאחד השחקנים המוערכים במועדון. לפי הדיווחים ב"בילד", הקשר שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-29 לא סתם הגיע למשרדי המועדון, אלא כדי לחתום על הארכת חוזה.

כבר אתמול דווח ב"בילד" שהקשר הספרדי הגיע למתחם כדי לדון על הארכת חוזה, כי הפעם האחרונה שהוא זכה להארכה הייתה ב-2017, אבל כעת, כשנה לפני שהחוזה יפוג, נראה כי הוא סיכם על הישארותו. טרם ידועים הפרטים מעבר לכך, אבל כן נכתב שבאיירן מינכן מקווה עוד השבוע להודיע על כך רשמית והצפי הוא שטיאגו חתם לשנתיים נוספות לפחות, משמע עד 2023 אם לא מעבר.

רק לפני כשלושה שבועות באיירן מינכן כבר הודיעה על הארכת חוזה של שחקן אחר, הכוכב הצעיר אלפונסו דייויס שחתם עד 2025 כשהוא עוטה מסכה – אירוע שהוגדר על ידי רבים כמעמד החתימה הראשון בעולם עם מסכות על פני המעורבים. עוד קודם לכן העונה גם תומאס מולר האריך חוזה, כידוע מתנהל מו"מ עיקש מול השוער מנואל נוייר גם בימים אלה וכמובן שהמאמן האנזי פליק, שהחל את דרכו כמאמן זמני לאחר פיטורי ניקו קובאץ', זכה גם הוא לאמון מההנהלה וחתם עד 2023.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי