בעקבות הכישלון של יונייטד: פוגבה מתקרב לריאל מדריד

פול פוגבה מאוכזב
פול פוגבה מאוכזב | AFP

הצרפתי כן רוצה לשחק בליגת האלופות, טורניר בו השדים האדומים לא ישחקו בעונה הבאה. מעבר לכך, בבריטניה דווח כי שכרו יקוצץ ב-25 אחוז משום שלא תעפיל למפעל היוקרתי. סכום ההעברה המשוער: 150 מיליון יורו

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד סיימה אתמול את העונה בצורה קודרת כשלאחר התיקו 1:1 בהאדרספילד איבדה כל סיכוי לסיים במקום הרביעי ולהגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. מחזור הסיום מול קארדיף סיטי יהיה עבורה לפרוטוקול בלבד. מי שכן רוצה לשחק במפעל היוקרתי בעונה הבאה הוא הקשר פול פוגבה. ב-ESPN דווח כי הכישלון של מנצ'סטר יונייטד יאיץ את עזיבתו לריאל מדריד. רק נזכיר, בעונת הבכורה שלו בקבוצה שיחקה מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית וזכתה בטורניר לאחר ניצחון על אייאקס בגמר.


מלבד חוסר התחרותיות של מנצ'סטר יונייטד, בתקשורת הבריטית דווח בחודש שעבר כי כישלון של השדים האדומים להעפיל לליגת האלופות יפגע בשכר של השחקנים, והצרפתי הוא אחד מהם. פוגבה, אם יישאר, יסבול מקיצוץ של 25% משכרו. מעבר לכך, לפי הדיווח, מקורביו של פוגבה הפצירו בפניו כבר בשבוע שעבר לדחוף ליציאה ממנצ'סטר יונייטד.


הקשר אמנם רשם את העונה הטובה בקריירה שלו ברמת הסטטיסטיקה עם 16 שערים ו-11 בישולים, כמעוט כולם תחת אולה גונאר סולשיאר, אך מצד שני כבש רק פעמיים בחודשיים האחרונים והוא חוטף לא מעט ביקורות. פיל בראון, מאמן האל סיטי לשעבר, אמר עליו לאחר משחקו החלש אתמול: "הוא לא נראה מוטרד ממה שקורה בכר הדשא, שפת הגוף שלו לא בסדר". פול סקולס אף ביקר אותו בצורה חריפה יותר בשבוע שעבר.




המאמן סולשיאר נשאל על פוגבה לאחר המשחק ואמר: "אני לא יכול לדבר על שחקנים עכשיו. לכל משחק יש השפעה על מי שאנחנו רוצים לשמור ולהשאיר". מערכת היחסים המיוחדת בין זינדין זידאן ופול פוגבה השפיעה רבות על רצונו לשחק בריאל מדריד, ומעבר לכך דווח בספרד רק בשבוע שעבר שהבלאנקוס יקציבו 540 מיליון יורו לרכש הקיץ. העברתו של פוגבה מוערכת ב-150 מיליון יורו.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי