Sport1 Banner

דיווח בספרד: ז'ולן לופטגי יוכרז כמאמנה החדש של סביליה

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | Gettyimages

לפי "מארקה", הבאסקי שפוטר בשנה החולפת מריאל מדריד ונבחרת ספרד ייכנס לנעליו של קפארוס וידריך החל מהעונה הקרובה את מואנס דאבור. התנאים בין הצדדים נסגרו ובמהלך השבוע הקרוב צפויה הודעה רשמית

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
הפרידה הכואבת מחוסה אנטוניו רייס הביאה לעצירה קלה בהכנות של סביליה לעונה הבאה. לאחר שהיום (שני) התקיים טקס הקבורה של הקשר המנוח, המועדון האנדלוסי צפוי לצאת מהאבל ולמעשה דייגו קרלוס, ההחתמה הראשונה של מונצ'י כמנהל המקצועי החדש/ישן, כבר נחת בספרד על מנת לבצע בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה בקבוצה בה ישחק החל מהעונה הקרובה מואנס דאבור.


החתמת הבלם הברזילאי מהווה את יריית הפתיחה לשבוע שיגיע לשיאו עם הכרזה על המאמן החדש. על פי דיווח בעיתון ה"מארקה", ז'ולן לופטגי יחתום השבוע על חוזה שיקשור אותו בסביליה לשלוש העונות הקרובות, כאשר כל התנאים בין הצדדים כבר נסגרו ורק נותר לחכות להודעה הרשמית.


הבאסקי, שהיה המועמד הבכיר בעיני מונצ'י, יחליף את חואקין קפארוס שעזב את הקבוצה בשבוע שעבר. לופטגי פוטר כזכור מריאל מדריד באוקטובר האחרון, לאחר התבוסה 5:1 בקלאסיקו נגד ברצלונה. ארבעה חודשים לפני כן, הוא גם הועזב מתפקידו בנבחרת ספרד בעקבות החתימה במועדון מבירת ספרד. בשבוע שעבר, לופטגי אמר בראיון: "הייתי רוצה לעבוד במקום שבו ארגיש שאפשר לבנות פרויקט ולזכות בתארים". כעת, הוא יקבל את ההזדמנות בסביליה.



עוד באותו נושא: ז'ולן לופטגי, מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי