בארסה מאיצה את "מבצע ניימאר". פיקה: "הוא צריך לדבר"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

בספרד אופטימיים לגבי הקאמבק של הברזילאי. הבלם התראיין לקראת נאפולי (02:30, שידור בספורט1) והתייחס לסדר העדיפויות: "אנחנו לא זונחים את הליגה והגביע, 8 אליפויות ב-11 שנה - ייחודי". וגם: קוטיניו והסגל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
בכל הקיץ הנוכחי של ברצלונה שם אחד מלווה את הקבוצה, תמיד שם: ניימאר. על אף התבטאויות שונות מצד המועדון, בספרד בטוחים שהעסקה המסובכת כן תוכל להתבצע. "מירוץ נגד השעון", נכתב בשער "ספורט" שם דווח כי אלופת ספרד מאיצה את הגעת ניימאר והרצון הוא לשלב את איבן ראקיטיץ' בעסקה בה הכוכב הברזילאי שלפי הדיווחים הוצע לראל מדריד, יושאל לקבוצה לעונה הקרובה עם אופציית רכישה, ובמקביל הקבוצה נערכת לעזיבתו המסתמנת של פיליפה קוטיניו לליגה האנגלית.


מי שעוד התייחס לניימאר הוא הבלם ג'רארד פיקה שהתראיין במסגרת מסיבת העיתונאים לקראת משחק ההכנה נגד נאפולי הלילה (02:30, שידור ישיר בספורט2). פיקה אמר: "ניימאר שחקן נהדר שמכיר את השחקנים, העיר והמועדון. אני בטוח שהרבה היו רוצים שהוא יחזור. יש לנו קבוצה חזקה מאוד גם בלעדיו. הקשר שלי עם ניימאר ברור. אנחנו מדברים הרבה אבל אני לא יכול להוציא דברים החוצה, הוא צריך להתבטא בעצמו".


הבלם היה ברור מאוד כשנשאל על ליגת האלופות: "לכל אחד תהיה דעה אחרת. אנחנו לא צריכים לפגוע בעצמינו. זכינו בהרבה מאוד אליפויות וחבל שיש אנשים שלא היו מאושרים. צריך להסתכל על הדברים בפרספקטיבה נכונה. אנחנו רוצים לזכות בהכל, אך אנחנו עם רגליים על הקרקע. זכייה באליפות היא תמיד המטרה הראשונה – זה מעיד על עונה טובה ויציבה. אסור שתהיה לאנשים תחושה מרירה לגבי זה. מעולם לא זכינו ב-8 מ-11 אליפויות, זה הישג ייחודי ומראה את העוצמה. היינו בהרבה על השאר גם בלי לזכות בפער של 15-20 נקודות. אנחנו לא משחקים רולטה. אנחנו לא נתמקד בליגת האלופות ונזרוק את הגביע והליגה.



איכות הסגל: "השחקנים שהצטרפו הם נהדרים, הם יתרמו לנו מאוד וניאבק שוב על כל התארים. אנטואן גריזמן? זה לא משנה מה היה, הוא שחקן שלנו ויעזור לנו הרבה, אנחנו תומכים בו. קוטיניו? ברור שאני רוצה שהוא יישאר אבל אפשר להבין מה הוא רוצה, הוא צריך להיות מאושר. לא נדע עד היום האחרון האם הוא נשאר או לא. זו לא החלטה שלי אלא של השחקן ושל המועדון".


 

הנאום של מסי: "יש בברצלונה לחץ בכל מקרה כך שזה לא השפיע. לאף קבוצה אין כל כך הרבה לחץ. לפעמים יש תחושה שאם לא נזכה בטרבל אז זו שנה רעה. מסי כהרגלו מנסה לדרבן את הקבוצה והאוהדים. בשנה אחת יכולים לקרות אלף דברים. עלינו להיות מוכנים".


 

ברצלונה, כאמור ממשיכה להתכונן לעונת 2019/20 כשהלילה (02:30, שידור ישיר בספורט2) את נאפולי במשחק ראשון מתוך שניים במסע שלה בארה"ב. ליאו מסי הפצוע לא ישחק כמובן אך בספרד לוטשים עיניים לטריו ההתקפי החדש: אנטואן גריזמן-לואיס סוארס-עוסמאן דמבלה. בשנה שעברה כבשו השלושה 44 שערי ליגה (סוארס הבקיע 21 מהם). במהלך הניצחון נגד ארסנל רשמו סוארס וגריזמן דקות ראשונות יחד. פיליפה קוטיניו וארתור עשויים לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי