ואלוורדה: "לא מודאג מריאל מדריד". ראקיטיץ' מחוץ לסגל

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | AFP

ברצלונה תארח את ויאריאל, המאמן הסביר את ניפויו של הקרואטי: "יש לנו הרבה שחקנים טובים". על המצב: "חייבים לא לספוג, הקהל יתמוך בנו". דמבלה חוזר לרשימת המזומנים, מסי צפוי לפתוח בהרכב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה סוערת בימים אלה לאחר ההפסד המאכזב 2:0 בגרנדה ביום שבת. הקבוצה מדורגת במקום השמיני בלבד, רחוקה ארבע נקודות מהמוליכה כשהיא מציגה את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה ב-25 השנים האחרונות. כבר מחר (שלישי), במחזור אמצע השבוע, תארח האלופה את ויאריאל במטרה לחזור למסלול הניצחונות. לצד כל הביקורות, נזכיר כי בקאמפ נואו הקבוצה כבשה שתי חמישיות העונה כשגברה 2:5 על בטיס ו-ולנסיה.


המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר במסיבת העיתונאים: "בעולם הכדורגל מדברים על משבר תוך שלושה ימים, אבל אתה יכול לצאת מהמשבר במהירות. אנחנו רוצים לנצח בשני המשחקים הקרובים הקרובים. ריאל מדריד קבוצה נהדרת והיא יריבה קשה אבל אני לא מודאג, אני תמיד מאמין בקבוצה שלי. שחקני ההתקפה צריכים להיכנס לעניינים, לא הצגנו עד עכשיו שום משחק טוב בחוץ. אני בטוח שהקהל יתמוך בנו".


הסגל של האלופה יהיה מעט שונה שכן המאמן החליט בצעד מפתיע לנפות את איבן ראקיטיץ' הקרואטי. מנגד, עוסמאן דמבלה הצרפתי החלים מהפציעה ונכלל ברשימת המזומנים לראשונה מאז מחזור הפתיחה. מי שעוד ייעדר הוא ג'ורדי אלבה הפצוע.  ליאו מסי צפוי לפתוח לראשונה העונה בהרכב, כשבינתיים שיחק רק 78 דקות כמחליף. בשנה שעברה בשלב הזה של העונה היו לו כבר שמונה שערים. בארסה צפויה הפעם להציג לראשונה את הטריו ההתקפי החדש.




ואלוורדה אמר על ראקיטיץ' ודמבלה: "יש לנו הרבה שחקנים טובים וצריך לעשות רוטציות. ראקיטיץ'? אתם תמיד שואלים אותי על אלה שאינם. דמבלה? הוא שחקן לא יציב, אני מצפה ממנו להרבה דברים ומקווה שהוא יוכל לתרום לנו כמצופה".


על משחק ההגנה: "פיקה ולנגלט שיחקו מעולה בעונה שעברה ויש ביניהם תיאום. אני מרוצה מהבלמים. שער בתחילת המשחק משנה אותו לגמרי. זה חשוב מאוד שלא נספוג. זה לא הגיוני ששרקו נגדנו שלושה פנדלים. החילוף של ג'וניור פירפו? הוא יפתח בהרכב. כולם טועים, גם המאמן וגם השחקן".


ויאריאל, מנגד, מגיעה למשחק במצב רוח מצוין לאחר שני ניצחונות רצופים מבלי ספיגה, שהקפיצו אותה למקום השביעי, מעל ברצלונה. הצוללת הצהובה הביסה 0:3 את לגאנס לפני שבועיים ובמחזור האחרון גברה 0:2 על ויאדוליד. החלוץ ג'רארד מורנו נמצא בכושר מצוין כשכבש כבר חמישה שערי ליגה העונה.

 

ליאו מסי ואיבן ראקיטיץ'. הקפטן יחזור להרכב, הקרואטי מחוץ לסגל ( Martin Rose / Staff)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי