ואלוורדה: "קדם העונה הוא לא הגורם למצב שלנו, אפשר לנצח בלי מסי"

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

מאמן ברצלונה לקראת המשחק הקשה נגד חטאפה: "אנחנו סובלים נגדה תמיד". הפציעה של הכוכב: "לא רצינית, אך כרגע לא ידוע מתי יחזור". משחק החוץ: "חייבים להתחיל לנצח מחוץ לבית". ניימאר: "מקווה שנפסיק לדבר עליו"

(גודל טקסט)
המחזור השביעי של הליגה הספרדית ייצא לדרך הערב (שישי), כאשר המשחק המרכזי ייערך מחר בין אתטליקו מדריד לריאל מדריד בוונדה מטרופוליטנו. מלבד הקרב היוקרתי על טהרת בירת ספרד, ברצלונה ללא ליאו מסי הפצוע תפגוש בחוץ את חטאפה ו-ולנסיה תחפש ניצחון ראשון בליגה בעידן אלברט סלאדס בבילבאו.


חטאפה – ברצלונה (שבת, 17:00)
למרות שניצחה את ויאריאל מחזור האחרון, ברצלונה לא יכולה להיות מרוצה. אלופת ספרד שעלתה למקום השישי בטבלה כשהיא רחוקה ארבע נקודות מריאל מדריד איבדה פעם נוספת את הקפטן ליאו מסי שהספיק לרשום בישול לאנטואן גריזמן אחרי שש דקות על המגרש, והוחלף במהלך המחצית בשל מתיחה.


כמוהו גם סמואל אומטיטי וג'ורדי אלבה הפצועים לא יתלבשו גם למשחק באצטדיון אלפונסו פרס. ארנסטו ואלוורדה עשוי להציב במקום הפרעוש את עוסמאן דמבלה, שלא פתח בהרכב מאז הפציעה לאחר ההפסד במחזור הפתיחה או את אנסו פאטי בן ה-16 שקיבל תריסר דקות במחזור האחרון. פרנקי דה יונג שעלה גם הוא מהספסל בניצחון על ויאריאל, אמור לשוב ל-11 על חשבונו של סרג'י רוברטו. בנוסף לכך, ברצלונה הודיעה היום על הארכת חוזהו של קרלס פרס בשנתיים נוספות והוא יישאר במועדון עד 2022.



עוסמאן דמבלה. ייכנס למשבצת של ליאו מסי? (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)


מנגד יריבתה חטאפה לא הפסידה מאז מחזור התפיחה נגד אתלטיקו מדריד, אך את רב משחקיה סיימה בתיקו, למעשה לצד ההפסד יש לה גם ניצחון אחד בלבד מול ארבע תוצאות תיקו. הניצחון האחרון של הקבוצה מפרברי מדריד על ברצלונה היה בשנת 2011, כאשר את שער הניצחון כבש המגן חואן ורלה, שפרש ממשחק פעיל בשנת 2015.


במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות התייחס ואלוורדה לפציעה של מסי: "היא לא רצינית. כרגע אני לא יודע להגיד בדיוק כמה זמן הוא יהיה בחוץ. אני מקווה שכמה שיותר מהר".


היריבה: "אני מצפה שיהיה משחק קשה מאוד, כמו שהיה בכל השנים האחרונות שם. סבלנו שם המון למרות שניצחנו. היא משחקת חזק מאוד, ולא מאפשרת להגיע להרבה מצבי הבקעה. זו יריבה שיכולה להתעלות מול כולם ברגעים מסוימים במשחק".


ואלוורדה.
ואלוורדה. "תמיד סבלנו כששיחקנו נגד חטאפה" (AFP/GettyImages)


בארסה טרם רשמה ניצחון מחוץ לקאמפ נואו העונה, והמאמן הבאסקי התייחס לכך: "אנחנו חייבים לנצח בחוץ. אני לא חושב שיש בנו פחד מסוים כשאנחנו לא משחקים בבית. נהיה חייבים להשתפר ולהשיג את שלוש הנקודות".


הבלם ג'רארד פיקה התראיין במהלך השבוע הנוכחי וטען כי קדם העונה של הקבוצה השפיע רבות על הפתיחה הרעה. מנגד, ואלוורדה הבהיר את עמדתו: "אני לא חושב שקדם העונה הוא הגורם למצב אליו נקלעה הקבוצה".


כמו בכל מסיבת עיתונאים של הקטלונים, השם ניימאר עלה מהר מאוד בעקבות המשפט בין הברזילאי למועדון. ואלוורדה היה מאוד נחרץ ואמר: "כל מה שקורא בינו לבין המועדון נשאר שם. העניין הרב סביבו כנראה בחיים לא יגמר. אני מקווה שיום אחד לא אדבר עליו במסיבת עיתונאים".



"קדם העונה לא גרם למצב. לא מעוניין לדבר על ניימאר" (Alex Caparros/Getty Images)


אתלטיק בילבאו – ולנסיה (שבת, 14:00)
אתלטיק בילבאו פתחה את העונה בצורה נהדרת, אחרי שישה מחזורים הבאסקים ניצבים במקום הרביעי עם 12 נקודות. נגד ולנסיה יהיה לבילבאו סגל מלא ואם היא תשיג ניצחון ביתי, היא עשויה להיצמד לפסגה, בהנחה שהדרבי של מדריד יסתיים בתיקו. מנגד ולנסיה שתעלה ללא גאיה הפצוע, תחפש ניצחון ראשון בעידן אלברט סלאדס. כזכור סלאדס הגיע על חשבונו של מרסליניו כבר ניצח את צ'לסי בליגת האלופות, אך במשחקי הליגה הפסיד 5:2 לברצלונה וסיים בשתי תוצאות תיקו עם לגאנס ואף איבד יתרון כפול נגד חטאפה בדרך ל-3:3 מאכזב.




משחק נוסף
גראנדה – לגאנס (שבת, 19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי