בקטלוניה מאושרים: מסי וגריזמן מפריכים את השמועות

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

ברצלונה חזרה למקום הראשון אחרי ה-0:3 על אייבר וההפסד של ריאל מדריד ובתקשורת המקומית התלהבו לראות את הקשר ההולך ונרקם בין שני הכוכבים. דה יונג זכה לשבחים: "כולם רואים את התקדמותו", החמיא ואלוורדה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"המוליכה החדשה", נכתב בכותרות עיתוני ספרד הבוקר (ראשון), לאחר שריאל מדריד הפסידה לראשונה העונה (1:0 במאיורקה) ועוד בשעות הצהריים המוקדמות ניצחה ברצלונה 0:3 את אייבר, במשחק בו לראשונה הבקיעו גם אנטואן גריזמן, גם ליאו מסי וגם לואיס סוארס – כאשר חיבוקים בין הצרפתי לארגנטיני, לפני ואחרי המשחק, הפכו לשיחת היום בקטלוניה לאור חרושת שמועות על כך שהשניים לא מסתדרים.

מסי נשאל פעם אחר פעם אם נכונות השמועות על כך שהוא היה ממתנגדי צירוף גריזמן, שנרכש מאתלטיקו מדריד עבור 100 מיליון יורו, אבל הפרעוש מבהיר שוב ושוב שמדובר בדבר שלא היה ולא נברא. גריזמן, לעומת זאת, אישר שהשניים לא מתקשרים וטען שהדבר נובע מכך ששניהם טיפוסים שקטים ומופנמים, אבל גם הוסיף ש"לאט לאט אנחנו מכירים אחד את השני", בהתייחסותו גם לשיתוף הפעולה עם סוארס כחלק משלישיית ההתקפה.

בנוסף לשלישיית ההתקפה האימתנית שמתחילה לספק את הסחורה משבוע לשבוע, שחקן נוסף שבלט וזכה לתשואות גם מהקהל של אייבר היה ההולנדי הצעיר פרנקי דה יונג, הרכש שהגיע מאייאקס אמסטרדם ונראה היה אתמול שהוא היה בכל מקום על המגרש בכל זמן נתון. המאמן ארנסטו ואלוורדה החמיא לקשר: "הוא פתח את העונה בצורה נהדרת וההתקדמות שלא לא עוצרת. כולם רואים את זה וזו גם הסיבה שהוא זוכה לכבוד מכולם".


מוליכה חדשה-ישנה בספרד (מסך)

אגב, אחרי שהקלאסיקו שאמור היה להיערך בשבת בקאמפ נואו נדחה באופן רשמי, אמר וואלוורדה על השיחות עם ריאל מדריד למציאת תאריך חדש: "אני מקווה שזה ישוחק לפני סוף הסיבוב הראשון. אם זה מקובל שאנחנו לא מסכימים על נושאים פוליטיים, לפחות אני מקווה שנגיע להסכמות בנושא התאריך של הקלאסיקו כי זה לא נראה משהו מסובך".

סרג'י רוברטו, שהוחלף במחצית על ידי נלסון סמדו, התלונן על רגישות בברכו הימנית והוא יעבור סדרת בדיקות. בקבוצה הדגישו כי הוא הוחלף מתוך רצון לשמור על בריאותו, אבל רק בהמשך השבוע בקבוצה ידעו לומר אם נפצע והוא בכל מקרה בספק למשחק ליגת האלופות באמצע השבוע נגד סלביה פראג.


היו גם חיבוקים. מסי וגריזמן (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי