בספרד חושדים: ברצלונה שילמה דמי שתיקה לאתלטיקו

אנטואן גריזמן, ג'וזף מריה ברתומאו, אריק אבידאל
אנטואן גריזמן, ג'וזף מריה ברתומאו, אריק אבידאל | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

לפי העיתון "אל מונדו" אלופת ספרד העבירה 15 מיליון יורו לקולצ'ונרוס במטרה לסיים את סאגת העברתו של גריזמן, ללא התערבותה של ההתאחדות. בארסה הכחישה בטענה שרכשה זכויות על שחקנים. אומטיטי נפצע

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
נראה כי סאגת העברתו של אנטואן גריזמן לברצלונה הגיעה לסיומה. כזכור, הכוכב עבר לבלאוגרנה מאתלטיקו מדריד בקיץ האחרון, בעסקה שגררה אחריה הרבה מאוד עצבים מצידם של הקולצ'ונרוס, שתבעו מבארסה 80 מיליון יורו נוספים על הצרפתי וטענו כי הם מחזיקים במסמכים אשר יוכיחו כי הם זכאים לסכום זה.


בשבועות האחרונים הרוחות נרגעו מעט בכל הקשור לסכסוך בין המועדונים הגדולים, ובעיתון "אל מונדו" הספרדי טענו היום (שלישי) כי בארסה העבירה 15 מיליון יורו לאתלטיקו, על מנת שלא תגיש להתאחדות הספרדית את הראיות שהיא מחזיקה נגד אלופת ספרד בכל הקשור למו"מ שנוהל עם החלוץ. בברצלונה מכחישים את מתן "דמי השתיקה" לרוחיבלאנקוס בטענה כי רכשו בכלל זכות ראשונים על הבלם חוסה חימנס, הקשר סאול ניגז ומספר שחקנים צעירים נוספים.


בעניין אחר, מאז פתיחת העונה המאמן ארנסטו ואלוורדה דחק את הקשר קרלס אלנייה הצעיר לקצה הסגל של ברצלונה, כאשר השחקן הצעיר לא רשם דקות משחק מאז המחזור הראשון בליגה. ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי טוטנהאם של מאורסיו פוצ'טינו עוקבת בדריכות אחרי השחקן, במטרה לצרף אותו לסגלה כבר בחודש ינואר הקרוב, בטענה כי המאמן הארגנטינאי רואה באלנייה כמחליפו של כריסטיאן אריקסן.


גריזמן עם מסי. סאגת מעבור הסתיימה? (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)
גריזמן עם מסי. סאגת מעברו של הצרפתי הסתיימה? (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)


בתקשורת הקטלונית ציינו גם את כושרו המרשים של לואיס סוארס בימים אלו, כאשר החלוץ כבש חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה, זאת לאחר שהתחיל את העונה עם פציעה ובצורת הבקעות קטנה. "בכל משחק שהוא הבקיע בו, מיד לאחר מכן הסוללה שלו התמלאה מחדש. השערים הם האוכל שלו" נכתב על האורוגוואי.


ברצלונה תשחק בצ'כיה מחר נגד סלביה פראג, במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות. לקראת המפגש, המועדון פרסם את הסגל של ואלוורדה, ללא סמואל אומטיטי, שרק לאחרונה חזר לשחק. לפי הודעה ששחרה הקבוצה, הבלם הצרפתי ספג מכה בברך שמאל ונופה. סרג'י רוברטו, שסוחב פציעה מהניצחון על אייבר במחזור האחרון בליגה, לא נכלל גם הוא בין השמות, כמו גם קרלס פרס ואלנייה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי