פיקה: "עדיין יש לנו כישרון וביטחון כדי לזכות בליגה ובליגת האלופות"

שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

אכזבה גדולה בברצלונה לאחר ההדחה מגביע המלך. הבלם: "למרות התקופה הקשה, חדר ההלבשה מאוחד". סטיין: "היינו עדיפים. לפעמים מבקיעים במצב הראשון ולפעמים שמחמיצים עשרה". בוסקטס: "יום עצוב למועדון"

(גודל טקסט)

העונה המאכזבת שעוברת על ברצלונה הגיעה לשפל חדש. אלופת ספרד נפרדה אתמול (חמישי) מגביע המלך כשהפסידה 1:0 נגד אתלטיק בילבאו כבר בשלב רבע הגמר, לאחר שספגה עמוק בתוך תוספת הזמן. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, אך בארסה בהחלט הייתה הקבוצה העדיפה על כר הדשא ב"סן מאמס".

קיקה סטיין בחר לפתוח בלי אנטואן גריזמן, שחיכה על הספסל למרות היעדר האופציות בחלק ההתקפי. ליאו מסי פתח לצידם של אנסו פאטי וסרג'י רוברטו, אשר הצבתו בחולייה הקדמית הייתה הפתעה גדולה, שלא הצליחה להניב דברים חיוביים.

"אני משוכנע שהיינו יכולים לעלות לחצי הגמר. שלטנו במשחק במהלך המחצית השנייה וטר שטגן עצמו כמעט ולא עבד, מלבד הנגיחה בדקה ה-93 שלא היה לו סיכוי מולה". סיפר סטיין לאחר ההפסד השני שלו מאז שהחליף את ארנסטו ואלוורדה. "הקבוצה הראתה הרבה מאוד אופי על המגרש, והייתה עדיפה על פני יריבה חזקה מאוד".


שחקני ברצלונה מאוכזבים בבילבאו. "משוכנע שיכולנו לעלות לחצי הגמר" (ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images)

"אני מסכים שחסרה לנו עכשיו הצלחה, אבל מאמין שהיא תבוא בהמשך. הכל הלך לנו טוב, מלבד התוצאה וזה מה שחשוב במשחקים האלו. אני מרוצה מהקבוצה וראיתי הרבה מאוד נקודות שהשתפרו. הרבה מאוד אנשים יסכלו תמיד רק על התוצאה בסוף, אבל אני לא כזה כי זו לא הדרך. יש ימים שאתה מבקיע ממצב אחד שהגעת אליו, ויש כאלו שאתה מחמיץ עשרה. מוכרחים לברך את אתלטיק על ההעפלה", סיכם סטיין.

לאחר המאמן, גם ג'רארד פיקה הבהיר: "ההפסד הזה הוא כואב במיוחד כי הוא הגיע אחרי משחק טוב שלנו. אם אנחנו נשחק כמו ששיחקנו בבילבאו, ננצח כמעט בכל משחק". הבלם הסביר כי למרות התקופה הקשה, הוא לוקח מהמשחק דברים חיוביים: "הרגשנו הקלה גדולה אחרי שראינו שלמרות התקופה הקשה שעוברת עלינו, אנחנו עדיין מסוגלים לשחק טוב ביחד. יש אחדות גדולה מאוד בחדר ההלבשה ויש לנו עדיין הרבה מאוד ביטחון וכישרון בתוך הסגל כדי לזכות בליגה ובליגת האלופות".

סרחיו בוסקטס, שהיה מעורב ישירות בשער שהכריע את המשחק, לאחר שהכדור פגע בראשו בדרך למסגרת, סיפר: "אני חושב שהמשחק עצמו היה טוב. הגענו למצבים והחמצנו. זה יום עצוב עבור כל מי שמועדון שלנו. אף אחד מכאן לא רצה להיות לאבד את הגביע בשלב הזה. נהיה חייבים להמשיך קדימה כי כבר ביום ראשון הקרוב יש לנו משחק קשה מאוד. עשינו כמעט הכל נכון במשחק ולצערי, בגלל מהלך אחד בדקה ה-93 הודחנו".


פיקה. "יש לנו ביטחון וכישרון כדי לזכות בליגה ובליגת האלופות" (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי