בלם טוטנהאם מועמד לברצלונה, מסי תרם חצי מיליון יורו

כריסטיאנו רונאלדו, חואן פוית
כריסטיאנו רונאלדו, חואן פוית | Thananuwat Srirasant/Getty Images

בשל האפשרות שטודיבו ואומטיטי יעזבו את קטלוניה, חואן פוית הוצע: "צריך לחכות שחלון ההעברות ייפתח", אמר שחקן ההגנה. וגם: "הפרעוש" העביר סכום משמעותי לרכישת ציוד רפואי לבתי החולים בארגנטינה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בורסת השמות הלא נגמרת של שחקנים שעשויים להגיע לברצלונה בקיץ נמשכת. במקביל לדיווחים על צירופם המסתמן של הכוכבים לאוטרו מרטינס ומיראלם פיאניץ', שם חדש שעלה הבוקר (שלישי) לטענת "מונדו דפורטיבו" הוא של בלם טוטנהאם, הארגנטיני הצעיר חואן פוית שלא נמצא בתוכניות של ז'וזה מוריניו.

זה לא השחקן הראשון של התרנגולים שבשבועות האחרונים מוזכר כמועמד לברצלונה, מכיוון שגם הקשר טנגי אנדומבלה, מי שנרכש רק בקיץ שעבר על ידי מאוריסיו פוצ'טינו ומאז הגעת מוריניו למועדון מבלה בעיקר על הספסל, הוזכר כשחקן שעשוי לעבור לקאמפ נואו – מה שנראה בימים אלו פחות סביר לאור צירופו המסתמן של פיאניץ' מיובנטוס.

פוית הוצע למועדון והאפשרות לצרפו נשקלת לפי הדיווח, מכיוון שהבלם ז'אן קלר טודיבו עשוי לעבור לאינטר כחלק מעסקה לרכישת לאוטרו מרטינס ואילו סמואל אומטיטי, מעבר לפציעותיו הרבות בשנה האחרונה, עשוי גם הוא לעזוב כחלק מעסקת חילופי שחקנים, אולי עם פריז סן ז'רמן. למרות כל האמור לעיל, בברצלונה מעריכים שלא יהיה קל לצרף את פוית, שהגיע ללונדון ב-2017 בהמלצת פוצ'טינו. הבלם, שחגג 22 בינואר האחרון, התקשה להטביע את חותמו בפרמיירליג עד כה, אולם נחשב לשחקן הגנה כישרוני, שיכול לשחק גם כמגן, ובעל עתיד מבטיח. 


בדרך לברצלונה? פוית (Justin Setterfield/Getty Image)

כשנשאל פוית על האפשרות שיעזוב בטענה שמוריניו מעדיף שחקן בסגנון אחר, טען: "אתה תמיד רוצה לשחק ולהרגיש טוב, אבל זה גם לא קל לשחק כדורגל. אני לא יודע מה יהיה, נצטרך לחכות שחלון ההעברות ייפתח ונראה מה יהיה. אם אקבל הזדמנות להמשיך בטוטנהאם, אעשה זאת כי נוח לי כאן. אם לא, אז אמצא קבוצה אחרת שתתאים לי".

במקביל, אמש נודע כי ליאו מסי נרתם למלחמה נגד נגיף קורונה על ידי תרומה של חצי מיליון יורו לארגון "יחד למען הבריאות בארגנטינה". הכסף שתרם "הפרעוש" יועבר לבתי החולים במדינה לרכישת ציוד רפואי וכדי להגן על הצוותים הרפואיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי