סטיין תקף: "כולכם ראיתם את המשחק של ריאל", סוארס, גריזמן ומסי עשויים לפתוח יחד

קיקה סטיין
קיקה סטיין | Michael Steele/Getty Images

ברצלונה רוצה לשוב לפסגה כשתארח מחר את בילבאו, המאמן כעס על השיפוט במשחק בין סוסיאדד לריאל והוסיף: "אנחנו משוכנעים שנזכה באליפות". לדבריו, דה יונג, שייעדר, עשוי לשוב לשחק העונה. ג'ורדי אלבה חוזר

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בספרד ייצא לדרך כבר הערב (שני) עם שני משחקים. מחר, במוקד המחזור, ברצלונה של קיקה סטיין שהייתה מתוסכלת מאוד לאחר ה-0:0 נגד סביליה וראתה את ריאל מדריד מעפילה לפסגה על חשבונה – תרצה לחזור למקום הראשון כשתארח מחר (שלישי, 23:00) בקאמפ נואו את אתלטיק בילבאו. בעוד במשחקי החוץ בארסה סבלה העונה מיכולת חלשה, הרי שבמשחקי הבית השיגה 14 ניצחונות ותיקו וכבשה בממוצע יותר משלושה שערים למשחק. הקשר פרנקי דה יונג והמגן סרג'י רוברטו ייעדרו בשל פציעות. ג'ורדי אלבה חוזר להרכב לאחר שריצה עונש השעייה.

סטיין נשאל כמובן על השיפוט במשחק בין ריאל סוסיאדד לריאל מדריד ואמר: "יש דברים שאנחנו לא יכולים לשלוט עליהם. כולם ראו את המשחק אתמול וכולם יעריכו זאת איך שהם רוצים. זה תמוה שחלק מהאירועים נבדקים ב-VAR וחלק לא. אני מעדיף להתמקד בכדורגל ובבעיות שלנו. נכון שלא ניצחנו את סביליה, אבל עשינו הרבה דברים טובים. ניצחנו בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים כך שאני לא מסכים עם זה שיש לנו בעיות".

על היריבה בילבאו: "סבלנות תעזור לנו מאוד, זה נכון, אבך יהיו עוד דברים שנצטרך לשלוט בהם. הם כבר הקשו עלינו מאוד במשחק הגביע". כזכור, הבאסקים ניצחו את ברצלונה 0:1 ברבע גמר הגביע"

שחקני בילבאו חוגגים. הדיחו את בארסה מהגביע השנה (ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images)

 

על מאבק האליפות: "המפגשים הפנימיים מציבים אותנו מתחת לריאל אבל גם להם אסור לטעות כי יש שוויון בנקודות. הכל אפשר לפתור במשחק אחד. אנחנו ממשיכים עם אותה המטרה. אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו ולראות מה קורה. המשחקים שנותרו לשתי הקבוצות די זהים ברמתם וכל משחק בליגה הוא קשה, אני לא רואה הבדל גדול. הקבוצה התאמנה עם מוטיבציית שיא, אנחנו מאמינים שנזכה באליפות"

היכולת במשחקי הבית לעומת היכולת במשחקי החוץ: "אין לי הסבר לזה אבל אנחנו כאן ורוצים לתקן את הפער. הגישה שלנו זהה, אולי במשחקי החוץ אין לנו את אותו הביטחון ומנגד היריבות מפחדות להתקיף אותנו בקאמפ נואו".

על פרנקי דה יונג: "הוא שחקן שלם, אין ספק בכך, בהתלהבות ובאיכות שלו. הוא מבין את מה שאנחנו מבקשים ממנו. ההיעדרות שלו לא נעימה, אבל כרגע זה המצב ואנחנו מוכנים להתמודד. יש לי ביטחון בכל השחקנים שלנו. אני לא חושב שהתחזיות נכונות ואני מאמין שיחזור לשחק העונה".

מסי. מחפש את השער ה-700 (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

הקפטן ליאו מסי יחפש כמובן את שערו ה-700 בקריירה אחרי שלא הצליח לעשות זאת נגד סביליה בפיחואן. בתקשורת דיברו השבוע כאמור על הבעיות המסוימות שיש לבארסה בחוד ההתקפה. ניתן להניח שהטריו ההתקפי – אנטואן גריזמן-לואיס סוארס-ליאו מסי יפתחו יחד לראשונה מאז הדרבי נגד אספניול בחודש ינואר.

מנגד, היריבה בילבאו מדורגת במקום התשיעי בטבלה. באסקים מחכים בעיקר לגמר הגביע נגד היריבה העירונית ריאל סוסיאדד אך יוכלו להעפיל לאירופה גם דרך המקום השביעי. לאחר הניצחון 0:1 על בטיס, הקבוצה התקרבה עד חמש נקודות מהמטרה. "האריות" ניצחו בשלושה מחמשת המשחקים האחרונים והצליחו לתת פייט יפה לגדולות. הם חזרו מהסנטיאגו ברנבאו עם נקודה ולא הפסידו גם נגד אתלטיקו מדריד בבית וסביליה בחוץ. בילבאו לא ניצחה בקאמפ נואו מאז 2001. המגן השמאלי יורי ייעדר בשל כרטיסים צהובים.

לבאנטה – אתלטיקו מדריד (20:30)

הקבוצה של דייגו סימאונה שניצחה בשני משחקיה האחרונים מבלי לספוג והעפילה למקום השלישי – רוצה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, שווה לרצף שלה במחזורי הפתיחה, ולהתרחק מחטאפה החמישית בטבלה.  אולם, אין לזלזל במארחת שניצחה 1:3 את אספניול והשיגה חמש נקודות בשלושת המחזורים שמאז פגרת הקורונה. העונה ניצחה לבאנטה בביתה גם את ברצלונה וגם את ריאל מדריד ושמרה על שער נקי בשני המשחקים.

במשחק; נוסף: ויאדוליד – חטאפה (20:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי