פאולו דיבאלה: "מתחרט על דברים שאמרתי על מסי"

פאולו דיבאלה, ליאו מסי
פאולו דיבאלה, ליאו מסי | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images

חלוצה של ארגנטינה הבהיר: "לא התכוונתי שאני וליאו לא יכולים לשחק יחד, דיברנו על זה. אנחנו עובדים יחד עם המאמן החדש כדי לא לדרוך אחד על השני". וגם: הפספוס בנבחרת, מחמאות לרונאלדו והמאבק בקורונה

(גודל טקסט)

כל כוכב כדורגל חולם לשחק לצד ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. לא רבים יכלו ליהנות משני העולמות ולשחק עם שניהם. אחד מברי המזל הוא פאולו דיבאלה, חלוצה של יובנטוס ונבחרת ארגנטינה, שבראיון ל"טוטוספורט" האיטלקי התייחס שוב לשני כוכבי העל ודיבר גם על הדרך על התמודדותו  עם מחלת הקורונה.

דיבאלה הרגיש צורך עז לתקן ולהבהיר דברים שאמר בעבר על חברו לנבחרת: "אולי הייתי צריך לומר את זה אחרת, לא התכוונתי שקשה לשחק עם ליאו. מעולם לא ניסיתי לבקר את חבריי לקבוצה. דיברתי איתו על זה. טקטית אנחנו אולי מאוד דומים, אבל אנחנו עובדים יחד עם המאמן החדש ליאונל סקאלוני כדי לא לדרוך אחד על השני על המגרש".

הפרק המפוספס בנבחרת ברמה האישית: "הייתי רוצה לתת יותר לנבחרת ולהשיג תוצאות טובות. שיחקתי מעט מאוד במונדיאל ובקופה אמריקה (בקיץ האלביסלסטה הודחו בחצי הגמר לאחר הפסד ליריבה השנואה ברזיל). תמיד כיבדתי את החלטות המאמן למרות הכל, הנבחרת היא יוקרתית". דיבאלה, רק נזכיר, ערך את הבכורה בנבחרת ב-2015 ומאז רשם 29 הופעות בלבד בהן תרם שני שערים.

במדי הנבחרת. מרגיש פספוס (מאור אלקסלסי)

על כריסטיאנו: "הוא אדם פנטסטי וחברותי מאוד, שקט מאוד בחדר ההלבשה ומחוצה לו. נוצר הרושם כלפי חוץ שהוא רברבן, אבל זה רחוק מזה. פעם גם אמרתי לו שבארגנטינה שונאים אותו בגלל זה והוא צחק. התשובה שלו הייתה: 'כן, אני יודע, אני רגיל לקבל את הביקורות האלה'. הוא שחקן נפלא".

הקיצוצים ביובנטוס: "ג'ורג'יו קייליני הקפטן שוחח עם הנשיא ואז דיבר עם שחקני הקבוצה. דיברנו על זה בוואטספ, היו דעות שנות, היו שחקנים שחסרים להם משחק אחד או שניים כדי להגיע לבונוס, אבל זה הדבר הכי טוב לעשות".

החלוץ, כזכור, היה השחקן השלישי ביובנטוס שאובחן כחולה קורונה (יחד עם חברתו) לאחר דניאלה רוגאני ובלז מטווידי. על הקורונה אמר: "היה לי שיעול רע, הרגשתי עייף מאוד, במהירות, כבר אחרי חמש דקות, והיה לי קר. בהתחלה לא הבנתי מה זה יכול להיות, היו לי גם כאבי ראש. הטיפול? הרופאים הביאו לי ויטמינים ועם הזמן הרגשנו מעט טוב יותר". עוד אמר: "זה פסיכולוגי, בהתחלה אתה חושש אבל זה מסתדר".

דיבאלה חוגג עם רונאלדו ( Lars Baron/Getty Images)

מצטער עבור איטליה: "כל יום אנשים רבים מתים כאן, הדברים הולכים רע מאוד. מדינות רבות שלחו את הרופאים שלהם לכאן, זה חתיכת מצב מחורבן. צריך להיזהר, אנשים חייבים להישאר בבית".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי