ריאל מדריד קורסת, הפסידה בבית 2:0 לריאל סוסיאדד

קאסמירו ושחקני ריאל מדריד
קאסמירו ושחקני ריאל מדריד | AFP

הבלאנקוס רשמו משחק שני ברציפות ללא ניצחון תוך ארבעה ימים בהתמודדות נגד המועדון הבאסקי. וויליאן (3) ופארדו (83) כבשו לאורחים, ואסקס הורחק. סביליה ואתלטיקו מדריד נפרדו בתיקו 1:1. בהמשך: ברצלונה - חטאפה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של ראיו ואייקאנו, אלאבס והואסקה אתמול, המחזור ה-18 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים מרתקים. כשבמוקד ההפסד הביתי של ריאל מדריד 2:0 על ריאל סוסיאדד. במשחק הראשון, אייבר ו-ויאריאל נפרדו בתיקו 0:0, לאחר מכן אתלטיקו מדריד שמרה על המקום השני אחרי 1:1 בחוץ נגד סביליה הנמצאת מקום אחד מתחתיה. בהמשך: ברצלונה תחפש להגדיל את הפער בפסגה נגד חטאפה.

ריאל מדריד – ריאל סוסיאדד 2:0
אחרי שסיימה את 2018 עם זכייה באליפות העולם למועדונים, 2019 עד כה לא מאירה פנים לאלופת אירופה שאחרי סיימה משחק שני ללא ניצחון תוך ארבעה ימים, והפעם נגד ריאל סוסיאדד שהגיעה להתמודדות אחרי רצף של ארבעה הפסדים רצופים. בדקה השנייה לוקאס ואסקס הכשיל את מרינו ברחבה והשופט פסק לפנדל. וויליאן ז'וסה דייק והעלה את הבאסקים ליתרון מוקדם. לוקאס ואסקס שיעדיף לשכוח את הערב הורחק בצהוב שני בדקה ה-61. סוסיאדד ניצלה את היתרון המספרי והכפילה את התוצאה משער של פאדרו שהבטיח לסוסיאדד את הניצחון שהעלה אותה למרכז הטבלה. ריאל מדריד לעומתה, נשארה במקום החמישי.


וויליאן ז'וסה (Gettyimages)

סביליה – אתלטיקו מדריד 1:1
אתלטיקו מדריד שניצחה את שלושת משחקיה הליגה אחרונים רצתה להמשיך בכושר הנהדר שלה ולהידבק זמנית לברצלונה בפסגה, אבל היא פגשה את סביליה החזקה שניסתה לחלוף על פניה בטבלה ולעלות למקום השני. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-37 משער של בן ידר הצרפתי שכבש את התשיעי שלו העונה. השוויון הגיע בדקה האחרונה של המחצית עם כיבוש נהדר של אנטואן גריזמן בכדור חופשי. המחצית השנייה כמו הראשונה, הייתה שקולה בשני המחנות והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות מוצדקת.


אנטואן גריזמן כבש כדור נוסף בכדור חופשי (Gettyimages)

אייבר – ויאריאל 0:0
שתי הקבוצות נמצאות בתקופה לא טובה, עם יותר מחודש מאז ניצחון הליגה האחרון של שתיהן – למעשה, מאז שאייבר הדהימה את ריאל מדריד היא לא ניצחה באף מסגרת, וזהו התיקו החמישי ברציפות שלה. ויאריאל, לעומת זאת, ניצחה בליגה האירופית ובקופה דל ריי אבל בליגה עדיין מקרטעת ורחוקה רק נקודה מהקו האדום. חלוקת הנקודות לא שירתה אף אחת מהן, במיוחד את המארחת שבמחזור הבא תיאלץ לנסוע לביקור קשה בקאמפ נואו.

אחרי התיקו נגד ריאל מדריד, ויאריאל נפרדה בתיקו 0:0 עם אייבר (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי