דיווח: באיירן מינכן קיבלה אישור לנהל מו"מ עם סאנה

לירוי סאנה
לירוי סאנה | AFP

באנגליה טוענים: הקבוצה מבוואריה שתיפרד בסיום העונה מאריאן רובן ופרנק ריברי רואה בגרמני של מנצ'סטר סיטי, שטרם האריך את חוזהו בקבוצה של גווארדיולה וקיבלה אישור לפנות לשחקן

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ה"דיילי רקורד" הבריטי מדווח היום כי באיירן מינכן מנהלת שיחות עם מנצ'סטר סיטי במטרה להחתים את לירוי סאנה, קשר הכנף הגרמני בן ה-23, שחווה ירידה במספר ההופעות של בקבוצה ממנצ'סטר ביחס לעונה שעברה, ואף קיבלה אישור מהאנגלים לפנות לנציגיו של השחקן. סאנה עזר לסיטי לשמור על התואר כאלופת הפרמיירליג  אך לא תמיד היה הבחירה הראשונה של גווארדיולה בתמונת ההרכב הפותח. הגרמני פתח העונה ב-21 משחקי ליגה בלבד, והניב עשרה שערים ועשרה בישולים. 

אלופת הפריימיר ליג, תעדיף את לשמור את הגרמני הבינלאומי, אך המנהל הספורטיבי של הקבוצה, צ'יקי בגיריסטיין, אמר לחבריו כי יאלץ למכור את לירוי סאנה בחלון ההעברות הקרוב. הקשר שרשם את העונה הפורייה בקריירה עם 16 שערים בכל המסגרות, קיבל הצעה להאריך את חוזהו עד שנת 2023 אך טרם חתם על חוזה חדש. המשא ומתן הפך מתסכל בגלל אימו רג'ינה וובר. העונה, סוד הקסם של הסיטיזנס, שזכו באליפות השנייה ברציפות ביום ראשון האחרון, היה החלק ההתקפי העשירי של הקבוצה והתחרות הגדולה על המקום בהרכב.

לרשותו של פפ עומדים לא מעט כלים התקפיים, בשונה מבאיירן מינכן שנפרדת משניים משחקני ההתקפה הבכירים שלה בעשור האחרון. מאמן הקבוצה ניקו קובאץ' ייצטרך להביא כלים התקפיים חדשים בקיץ, שימלאו את החסר לאחר עזיבתם של אריאן רובן ופרנק ריברי. לירוי סאנה נראה כהתאמה מושלמת למוליכת הבונדסליגה. המועדון רוצה לחזור להתמודד בשלבים הגבוהים של ליגת האלופות, וסאנה, שכבר לפני חודש פורסם ששוקל להיפרד מהתכולים, יכול להיות חלק משמעותי בהרכב שיוביל את אלופת גרמניה לזכייה בתארים.


מי יחתום במקומם? אריאן רובן ופרנק ריברי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי