הררה חתם באתלטיקו מדריד, בופון סיכם ביובנטוס לעונה

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

אמבפה הציג את המדים של פ.ס.ז' לקראת העונה הבאה ורמז על הישארותו, המקסיקני חתם לשלוש שנים בקולצ'ונרוס והשוער יעבור בדיקות רפואיות וישלים קאמבק מרגש. וגם: יאיא טורה חתם בסין אקס רעננה מבוקש במארסיי

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
רשמי
* בצל עזיבתו הצפויה של רודרי מאתלטיקו מדריד למנצ'סטר סיטי, תמורת סכום שיא של 70 מיליון יורו, הוקלצ'ונרוס הודיעו על החתמתו של קשר פורטו בשנה שעברה הקטור הררה. המקסיקני בן ה-29, שהצטרף בהעברה חופשית חתם לשלוש שנים.




* בחודש מאי האחרון, הודיע סוכנו של יאיא טורה על פרשיה של הכוכב מחוף השנהב בגיל 35, הקשר הכחיש והיום (רביעי) והוא חתם בתחנה השמינית שלו בקריירה כאשר חתם בצ'ינגדאו, שמוליכה את הליגה השנייה בסין.





* קשרה של ק.פ.ר בעונה שעברה, לוק פרימן הצטרף לעולה החדשה שפילד יונייטד, עד 2022.





* חבר חדש למואנס דאבור: סביליה צירפה את בלם בורדו ג'ולס קונדה בן ה-20 תמורת 25 מיליון יורו. קונדה שחתם עד 2024 יהיה הצרפתי החמישי הקבוצה לאחר וויסאם בן ידר, ז'וריס גנאניון, איברהים אמאדו וסבסטיאן קורצ'יה.




* אתלטיקו מדריד עדיין ממתינה לסיכום עם בנפיקה על רכישת ז'ואאו פליקס, אבל עד אז היא הכריזה על שחקן רכש נוסף: הבלם הברזילאי בן ה-30 פליפה, שיגיע מפורטו תמורת 20 מיליון יורו וישמש כמחליפו של דייגו גודין שעבר לאינטר.


* יממה לאחר שנסגרה סופית מכירתו של טאנגי אנדומבלה לטוטנהאם, ליון מצאה ביצעה רכש כפול מליל. הקבוצה הודיעה על החתמתו של הקשר טיאגו מנדס בן ה-27 בתמורה ל-25 מיליון יורו. מנדס שיחק בליל בשנתיים האחרונות. מאוחר יותר החתימה גם המגן השמאלי של סגנית אלופת צרפת, יוסוף קונה שהצטרף תמורת 7 מיליון יורו.

#WelcomeFelipe
The Brazilian centre-back, who arrives from @FCPorto, will land in Madrid today and is to sign a three-year contract with our club tomorrow
Welcome to your new home, Felipe! ☺
https://t.co/InoNbGdnBD#AúpaAtletipic.twitter.com/LBtpbMM2ja

— Atlético de Madrid (@atletienglish) July 3, 2019


* סנדרו רמירס, החלוץ הספרדי בן ה-23, הוא הרכש הגדול של ריאל ויאדוליד, העונה הטרייה לליגה הבכירה בספרד. הספרדי הושאל לעונה אחת ללא אופצייה לרכישה. החלוץ שהיה שייך לאברטון הושאל במהלך השנה וחצי האחרונות לסביליה וריאל סוסיאדד ויקווה לשקם את הקריירה שלו. במאלגה כבשה 14 שערי ליגה לפני שנתיים.




* אסטון וילה הודיעה על צירופו של ווסלי מוראס, שקיבל את רישיון העבודה וחתם בשורות העולה החדשה עבור 22 מיליון ליש"ט – שיא מועדון. מדובר בחלוץ ברזילאי בן 22 שבעונה האחרונה כבש 10 שערים בבלגיה, בקלאב ברוז' אליה הגיע ב-2015/16 מטרנצ'ין.


Excited #AVFC fans? #WelcomeWesleypic.twitter.com/QyW6ruBy35

— Aston Villa (@AVFCOfficial) July 2, 2019


שמועות
*לפי "סקיי איטליה", גורם בכיר אישר כי ג'אנלואיג'י בופון סיכם את תנאיו לעונה הבאה ביובנטוס ובכך ישלים קאמבק מרגש שנה אחת בלבד אחרי שעזב לפריז סן ז'רמן. בופון, כבר בן 41, רשם עונה לא מוצלחת בלשון המעטה במדי אלופת צרפת ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות שנקבעו למחר (חמישי) בהצלחה, יחתום לעונה בקבוצה במדיה שיחק 17 שנה, מ-2001 ועד 2018. כזכור, לגברת הזקנה הוא הגיע עבור למעלה מ-50 מיליון יורו והיה לשוער היקר בעולם עד לקיץ 2018.


* לפי "ספורט" הספרדי, פיליפה קוטיניו סיכם את תנאיו הכספיים בפריז סן ז'רמן, מה שמקדם את עסקת העברתו של ניימאר לברצלונה – ראו ידיעה נפרדת


* מוחמד עלי קמארה ששיחק רק לפני שנתיים בהפועל רעננה והספיק לזכות עם יאנג בואיז באליפות בליגה השוויצרית ולשחק בשלב הבתים בליגת האלופות, ממשיך בהתקדמות המטאורית שלו – לפי כלי התקשורת בצרפת אנדרה וילאש בואש מעוניין לצרף את הבלם בן ה-22 של נבחרת גינאה בתמורת ל-15 מיליון יורו. אם השחקן יחתום, הפועל רעננה תקבל כ-20 אחוזים מסכום המכירה.



מוחמד עלי קמארה. יעבור מרעננה למארסיי בתוך שנתיים? (דני מרון)


* לאחר החתמתו של טאנגי אנדומבלה, בטוטנהאם מסתערים עם היעד הבא. לפי דיווחים ב'סקאי' ג'ובאני לו צ'לסו נפגש עם ראשי המועדון, שעשויים לשלם לבטיס כ-70 מיליון ליש"ט. למרות זאת צוין כי לא הגיעה הצעה רשמית.


* המסר של קיליאן אמבפה? השחקן שסיפק לא מעט אמירות מעניינות לגבי עתידו, פירסם אתמול ברשתות החברתיות: "הנה פריז מודל 2019/20", על רקע תמונה שלו עם מדי הקבוצה לעונה הבאה.




* הקשר המוכשר רובן לופטוס-צ'יק צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח בצ'לסי, כך לפי "טלגרף". האנגלי, בן 23 בחודש הבא, יחתום על חוזה לחמש עונות וישתכר 150 אלף ליש"ט לשבוע על אף הפציעה ממנה סבל בסיום העונה, שתמנע ממנו לפתוח את העונה הבאה. בעונה שעברה חווה את עונת הפריצה שלו כשרשם 40 משחקים בהם כבש עשרה שערים ובבלוז רואים בו כשחקן חשוב בשנים הקרובות.


* לפי "אס", חאמס רודריגס קרוב מאוד להצטרף לנאפולי. הקבוצה מאיטליה רצתה לקבל את הקשר בהשאלה אך ריאל מדריד התעקשתה למכור ב-42 מיליון יורו, ולפי הדיווח הבלאנקוס הורידו את המחיר והפערים הצטמצמו.


* איוסה פרס, החלוץ הספרדי בן ה-25, בדרך ליעד חדש: לסטר. השועלים הציעו 30 מיליון ליש"ט לניוקאסל ולפי ה-BBC המגפייז הסכימו להצעה. בשנה שעברה כבש החלוץ 14 שערים בכל המסגרות.



לופטוס-צ'יק (AFP).


* הקרב האנגלי על דני סבאיוס? לפי "מארקה", ליברפול, טוטנהאם וארסנל רוצות את קשר ריאל מדריד שהיה מבוקש במילאן, אך זו תתקשה לרכוש את השחקן. סבאיוס כבר אמר שהוא רוצה להיות שחקן משמעותי ולשחק 40 משחקים בעונה, והוא מבין שבריאל מדריד זה לא יקרה. אונאי אמרי לוחץ על צירופו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי