זעם בסיטי לקראת חג המולד: "פגיעה ביושרה הספורטיבית"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Alex Pantling/Getty Images

בשורות האלופה לא רגועים לאחר שנודע כי ישחקו שני משחקים בפחות מ-48 שעות: "זה לא אידיאלי, אי אפשר להתאושש כראוי". קריסטל פאלאס מחכה לה בשבת (19:20, ישיר בספורט1) כשסטונס ודה בריינה צפויים לחזור לסגל

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תחזור מחר (שבת) באופן רשמי מפגרת הנבחרות, כאשר האלופה תתארח אצל קריסטל פאלאס (19:20, שידור ישיר בספורט1) בידיעה כי היא חרב האליפות נמצאת על צווארה, במיוחד לאחר שהפסידה במחזור שעבר לוולבס והתרחקה עוד יותר מליברפול בפסגה. שני שחקני מפתח עבור פפ גווארדיולה אמורים לחזור למפגש בלונדון, אך ביממה האחרונה התכולים עסוקים במתקפה נגד הנהלת הליגה לקראת משחקי חג המולד.

אחרי שנאלץ להסתדר ללא ג'ון סטונס בחודש האחרון, המאמן הקטלוני צפוי לקבל בחזרה את הבלם האנגלי נגד פאלאס, ולהרכיבו בצוותא עם ניקולס אוטמנדי ובכך לנסות ולפתור כמה בעיות שהיו במרכז ההגנה בתקופה האחרונה. בשורה משמחת עבור המנג'ר התקבלה מצידו של קווין דה בריינה, שיעמוד שוב לרשותו אחרי שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה. 

החדשות המרעישות יותר בצפון אנגליה מגיעות מהנהלת הליגה, שאמש פרסמה את לוח המשחקים הסופי של תקופת חג המולד, שכידוע עמוסה מאוד עבור המועדונים, אך נראה כי מנצ'סטר סיטי עשויה להיפגע יותר מכולן. משחק החוץ נגד וולבס הוזז וישוחק ב-27 בדצמבר, ופחות ב-48 לאחר מכן תשחק סגנית המוליכה נגד שפילד יונייטד, כשלשחקניה יהיה זמן קצר מאוד להתאושש מהמשחק הראשון ולהתכונן לזה שאחריו.

דה בריינה. ינסה להחזיר את מנצ'סטר סיטי למסלול הניצחונות (Jan Kruger/Getty Images)
דה בריינה. ינסה להחזיר את מנצ'סטר סיטי למסלול הניצחונות (Jan Kruger/Getty Images)

"אנחנו מאוכזבים מאוד מלוח המשחקים העמוס שנקבע עבורנו לתקופת חג המולד" סיפר המנכ"ל עומאר בארדה. "המשחקים בפרמיירליג דורשים המון מבחינה פיזית וזה לא אידיאלי לגרום לשחקנים לשחק פעמיים בפחות מיומיים, משום שהם לא יוכלו להתאושש כראוי"

"אנחנו יכולים להבין את מחזיקי זכויות השידור, אבל חשוב לשמור על רווחת השחקנים ועל היושרה הספורטיבית של הליגה ולא לפגוע בה. פנינו להנהלת הליגה במטרה לשקול אפשרויות נוספות, אך בסופו של יום נצטרך לעמוד בזמנים שנקבעו לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי