שבת באנגליה: סיטי מול סאות'המפטון, ליברפול נגד אסטון וילה

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Laurence Griffiths/Getty Images

שידורים בחבילת הערוצים: האלופה תארח את "הקדושים" אחרי שחטפו תשיעייה ושבוע לפני משחק העונה באנפילד, קלופ ינסה לשמור על פער שש הנקודות. בנוסף: ארסנל - וולבס, ווטפורד - צ'לסי ובורנמות' - מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-11 של הפרמיירליג יצאו לדרך מחר (שבת) עם מספר מפגשים מרתקים, כשבמוקד המוליכה ליברפול תתארח אצל אסטון וילה ובמקביל מנצ'סטר סיטי תארח את סאות'הפטון לפני הקרב הגדול באנפילד בשבוע הבא. צ'לסי תנסה להשיג ניצחון ליגה חמישי ברצף נגד ווטפורד, מנצ'סטר יונייטד תצא לבורנמות' וארסנל תקווה לשים את פרשת גרניט ג'אקה מאחוריה ולנצח באמירויות את וולבס.

אסטון וילה – ליברפול (17:00, ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1)
לאחר התיקו 5:5 המטורף מול ארסנל בגביע הליגה, שהסתיים בניצחון של המייטירדס בפנדלים, חניכיו של יורגן קלופ ינסו להמשיך את המומנטום החיובי בווילה פארק מול הקבוצה אותה יפגשו ברבע הגמר של המפעל. המאמן הגרמני צפוי להחליף את כל ה-11 שפתחו נגד התותחנים, כשמוחמד סלאח ו-וירג'יל ואן דייק, שנפצעו בניצחון האחרון על טוטנהאם יחזרו להרכב, כמו גם סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו ואליסון. לצד בלם נבחרת הולנד צפוי לפתוח דיאן לוברן, בעקבות הפציעה בברך של ג'ואל מאטיפ, שצפוי להיעדר עוד שישה שבועות כפי שאישר היום קלופ במסיבת העיתונאים.

אסטון וילה גם היא מגיעה אחרי ניצחון בגביע הליגה, כשגברה 1:2 על וולבס בבית. ההפסד שלה למנצ'סטר סיטי בסוף השבוע שעבר, קטע עבורה רצף של שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בעקבות התבוסה 0:3 באיתיחאד היא נמצאת במקום ה-15 בטבלה, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. קפטן הקבוצה ג'ק גריליש, שנפצע במשחק הגביע, צפוי להיות כשיר להתמודדות מול אלופת אירופה.

ליברפול חוגגת מול ארסנל. המייטירדס יעשו זאת שוב נגד אסטון וילה? (Laurence Griffiths/Getty Images)
צעירי ליברפול חוגגים על ארסנל. המייטירדס יעשו זאת שוב נגד וילה? (Laurence Griffiths/Getty Images)

מנצ'סטר סיטי – סאות'המפטון (16:50, ישיר בחגיגה אנגלית בספורט1)
האלופה מגיעה למשחק הבית, כשהיא יודעת שאין לה מקום לטעויות לפני המשחק באנפילד מול ליברפול בשבוע הבא. לירוי סאנה, רודרי, אלכסנדר זינצ'נקו ואיימריק לאפורט ימשיכו להיעדר מהסגל של פפ גווארדיולה, אולם פרט לכך כולם כשירים והקטלוני צפוי להחזיר ל-11 את ראחים סטרלינג, קווין דה בריינה ודויד סילבה, לאחר ששלושתם לא שותפו בניצחון באמצע השבוע 1:3 על הקדושים במסגרת גביע הליגה. יהיה מעניין לראות האם סרחיו אגוארו שוב יסופסל, אחרי שבגביע הליגה פתח בהרכב לצד גבריאל ז'סוס שתפס את מקומו במשחקים האחרונים בליגה. מנצ'סטר סיטי תנסה להשיג ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות, כשהתנאים לכך נראים אידאליים בעוד ההתקפה הטובה בליגה (32 שערים) תפגוש את ההגנה הגרועה בליגה (ספגה 25).

סאות'המפטון, שחטפה 9:0 מלסטר במחזור האחרון ובעקבותיו שחקני הקבוצה החליטו לתרום את משכורתם השבועית, לא יכלה לבקש מפגש קשה יותר על מנת להתאושש. הם לא השיגו ניצחון בתשעת המשחקים האחרונים שלהם מול סיטי בחוץ, אך דווקא הציגו שיפור ביכולת במשחק הגביע, כאשר עלו עם חמישה שחקני הגנה מול האלופה. במקרה של הפסד הקדושים עלולים להידרדר אל המקום האחרון בטבלה וקיים לחץ גדול במועדון. מוסא דג'נפו ייעדר מההתמודדות, בעוד דני אינגס, צ'ה אדאמס וניית'ן רדמונד יעמדו לרשותו של המאמן ראלף האזנהוטל.

ראחים סטרלינג. צפוי לחזור להרכב מול סאות'המפטון (Shaun Botterill/Getty Images)
ראחים סטרלינג. צפוי לחזור להרכב מול סאות'המפטון (Shaun Botterill/Getty Images)

ארסנל – וולבס (16:50, ישיר בחגיגה אנגלית בספורט1)
התקרית של הקפטן גרניט ג'אקה מול האוהדים בשוויון 2:2 מול קריסטל פאלאס במחזור האחרון, ממשיכה לתפוס את הכותרות בממלכה, כשהקשר אף סירב ללחוץ את ידו של אונאי אמרי והגיב אתמול לאירוע בזעם. עם ניצחון אחד בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות וכאשר עדיין לא ידוע מי יענוד את סרט הקפטן, הקשר לא יהיה בסגל כבר אישר אמרי, התותחנים במשבר וכל תוצאה מלבד ניצחון על וולבס באמירויות עלולה להעמיק אותו. לוקאס טוריירה עשוי לשוב להרכב בשל הנסיבות וניקולא פפה, פייר אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקזאט יובילו את החוד, כשבהחלט ייתכן שגם מסוט אוזיל יפתח אחרי הופעתו הטובה באנפילד ב-5:5.

וולבס תסגור מול ארסנל ארבעה משחקי חוץ רצופים בכל המסגרות, כאשר שחקני הסגל של נונו סנטו סובלים מעומס רב. לאחר ההפסד בפנדלים לאסטון וילה בגביע באמצע השבוע, היא תנסה לברוח מהתחתית ולנצל את המשבר במועדון הלונדוני. מאט דוהרטי, אדאמה טראורה ודיוגו ז'וטה צפויים לפתוח בהרכב באמירויות. 

גרניט ג'אקה. עמד במרכז הסערה בממלכה השבוע (Alex Morton/Getty Images)
גרניט ג'אקה. עמד במרכז הסערה בממלכה השבוע (Alex Morton/Getty Images)

ווטפורד – צ'לסי (19:20, ישיר בספורט1)
לאחר שרשמה שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות צ'לסי נעצרה באמצע השבוע באולד טראפולד עם הפסד 2:1 למנצ'סטר יונייטד בגביע הליגה. סזאר אספיליקווטה, פיקאיו טומורי, תמי אברהם, מייסון מאונט, וויליאן ושאר שחקני ההרכב צפויים לחזור להרכב של פרנק למפארד, בעוד כריסטיאן פוליסיק, שכבש שלושער בניצחון הליגה באחרון 2:4 על ברנלי, ימשיך לקבל את הקרדיט ב-11 על אף שפתח באמצע השבוע במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אף אמר למפארד: "הוא היה שחקן הרכב בתחילת העונה ואני מקווה שהוא יוכל לשחזר את ההופעה מהמשחק נגד ברנלי".

הבלוז ינסו להשיג שלוש נקודות מול נועלת הטבלה על מנת לבסס את מעמדם במקום הרביעי ועל הנייר זו משימה נוחה כי ווטפורד היא הקבוצה היחידה בפרמיירליג שעדיין לא ניצחה העונה, אך עושה רושם שיש שיפור ביכולת של הצרעות לאחר שהשיגו שלוש תוצאות תיקו ברציפות בליגה, לפני ההפסד 2:0 לאברטון בגביע באמצע השבוע. מאמן הקבוצה קיקה סאנצ'ס פלורס, שהגיע בתחילת חודש ספטמבר במקום חאבי גראסיה שפוטר, יחסר את טרוי דיני ,דני וולבק וטום קלברלי מול הבלוז, כשגם אטיין קאפו בספק להתמודדות בעוד נתניאל צ'לובה ו-וויל יוז אמורים לפתוח בקישור.

כריסטיאן פוליסיק. כבש שלושער וימשיך בהרכב של למפארד (Jan Kruger/Getty Images)
כריסטיאן פוליסיק. כבש שלושער וימשיך בהרכב של למפארד (Jan Kruger/Getty Images)

בורנמות' – מנצ'סטר יונייטד (14:20, ישיר בספורט1)
לפני פגרת הנבחרות האחרונה השדים האדומים היו רחוקים רק שתי נקודות מהקו האדום, אך התיקו 1:1 מול ליברפול השפיע לטובה על חניכיו של אולה גונאר סולשיאר שרשמו שלושה ניצחונות רצופים בשישה ימים, ביניהם ניצחון חוץ ראשון לאחר חצי שנה עם 1:3 על נוריץ'. כעת היא מקווה להשיג אחד נוסף מול בורנמות', שנמצאת איתה בשוויון נקודות בטבלה, כדי להתקרב אל הצמרת. פול פוגבה ימשיך להיעדר עד חודש דצמבר, כאשר מרקוס ראשפורד, שכבש בניצחון על הבלוז בגביע הליגה והארי מגוויר בספק למשחק, אך על פי ההערכה יהיו כשירים ויפתחו כרגיל. מנצ'סטר יונייטד תנסה להשיג ניצחון שביעי על הדובדבנים בשמונת המשחקים האחרונים בין הקבוצות. 

המארחת סיימה עם שלוש תוצאות תיקו רצופות את משחקי הליגה האחרונים, ותקווה להשיג ניצחון ראשון לאחר ארבעה מחזורים. שחקניו של אדי האו נהנו משבוע אימונים מלא בניגוד לשדים האדומים, אך מאמן הקבוצה לא יקבל את שחקניו הפצועים בחזרה לסגל, כשדייויד ברוקס, דן גוסלינג וצ'רלי דניאלס ימשיכו להיעדר. קאלום ווילסון מאכזב במשחקים האחרונים, אבל צפוי לפתוח בחוד לצד ג'ושוע קינג.

מרקוס ראפורד. כבש שער אדיר נגד צ'לסי, ימצא את הרשת מול בורנמות'? (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)
ראפורד. כבש שער אדיר נגד צ'לסי, ימצא את הרשת מול בורנמות'? (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)


משחקים נוספים (17:00, ישיר בספורט1):
ווסטהאם – ניוקאסל, שפילד יונייטד – ברנלי, ברייטון – נוריץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי