צ'יצ'אריטו נחת בסביליה ויחתום בקרוב, פלקאו חתם בגלאטסראיי

רדמאל פלקאו
רדמאל פלקאו | טוויטר

חלום הבלהות של דאבור הפך למציאות, המקסיקני נחת ויחתום עבור האנדלוסים. 'אל טיגרה' זכה לקבלת פנים חמה מ-25,000 אוהדים באיסטנבול. יובנטוס סימנה את בואטנג כמחליף לקייליני, פ.ס.ז'. החתימה שוער

(גודל טקסט)
יממה לפני סיום חלון ההעברות, השוק האירופי שקט באופן מפתיע. רוב הקבוצות כבר התחילו את העונה וסגרו את הסגלים שלהן, ורק השלמות פה ושם עוד מתגלגלות ברחבי היבשת. מלבד, כמובן, סאגת ניימאר, שממשיכה לספק כותרות ועד שלא ייסגר רשמית מועד ההעברות לא יהיה סיכוי לחזות היכן ישחק בשבוע הבא.


רשמי


* רכש לפריז סן ז'רמן, שככל הנראה ויתרה באופן סופי על קיילור נבאס. השוער סרחיו ריקו עזב את סביליה בהשאלה לאלופת צרפת.






* בשורות רעות למואנס דאבור. חאבייר הרננדס "צ'יצ'ריטו", הכוכב של נבחרת מקסיקו ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, נחת בסביליה על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בשירות האנדלוסים. עדיין לא ברור כיצד החתמתו תשפיע על דאבור, כשמחר בלילה ייסגר חלון ההעברות ברחבי אירופה.






* אחרי שהחתימה את טימו בקאיוקו מצ'לסי, מונאקו ביצעה עוד רכש מרשים: חלוץ לייפציג ז'אן-קווין אוגוסטין הושאל לקבוצה הצרפתית לעונה אחת עם אופציה לרכישה. אוגוסטין בן ה-22 רשם 20 שערים ושמונה בישולים ב-67 הופעות במדי לייפציג, ושיחק איתה בליגת האלופות ובליגה האירופית.




* אוגוסטין יחליף במונאקו את רדמאל פלקאו, לו אישרה ההנהלה להמריא לטורקיה שם הוא אמור לחתום בקרוב בשורות גלאטסראיי. החלוץ אף הצטלם במטוס עם חולצה של מועדון הפאר ונראה שהמעבר הרשמי שלו לאיסטנבול יתרחש בשעות הקרובות. על פי הדיווחים, הקולומביאני יחתום עד 2022 וירוויח כ-16 מיליון יורו. מונאקו דרשה 7 מיליון יורו תמורת פלקאו, אבל צפויה להתפשר על מחיר נמוך יותר אם תקבל אחוזים ממכירה עתידית. בינתיים באיסטנבול, אוהדי גלאטסראיי כבר התקהלו בשדה התעופה ועשרות מחכים לבואו של פלקאו.








שמועות
* בספרד מדווחים שאלפונסו אראולה עבר בהצלחה בדיקות רפואיות בריאל מדריד ואמור לחתום היום או מחר. השוער, שרשם מעל 100 הופעות במדי פ.ס.ז', עבר לבלאנקוס כחלק מעסקה בה יעבור קיילור נבאס לאלופת צרפת.


* יובנטוס מחפשת מחליף לג'ורג'יו קייליני הפצוע, ודיווחים בגרמניה מספרים כי בלם באיירן מינכן ג'רום בואטנג נמצא בדרכו לטורינו. בואטנג לא הופיע לאימון של באיירן, מה שהגביר את החשדות כי הוא על סף סיכום ביובה. על פי קיקר, הוא קיבל אישור מקבוצתו לעזוב.


ג'רום בואטנג. בקרוב בסרייה A? (CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images)
ג'רום בואטנג. בקרוב בסרייה A? (CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images)


* יובה גם רוצה להחתים את איבן ראקיטיץ', קשר ברצלונה שככל הנראה כבר לא יעבור לפריז סן ז'רמן. הקרואטי שותף רק לדקות ספורות מתחילת העונה, ועל פי התקשורת האיטלקית בארסה אמורה לדרוש תמורתו 50 מיליון יורו ולהתפשר על בין 30 ל-40 מיליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי