דפאי סיכם את תנאיו בברצלונה, טונאלי חתם במילאן

סנדרו טונאלי
סנדרו טונאלי | מילאן

פבריציו רומאנו מדווח כי ההולנדי כבר סגר בבלאוגרנה, בספרד נטען כי ליון דורשת 25 מיליון יורו. הכוכב הצעיר של איטליה הושאל לרוסונרי עם אופציית רכישה, ריאל מדריד תשלם מחצית משכרו של בייל כדי שיעזוב?

(גודל טקסט)

רשמי (9/9)

* סנדרו טונאלי השלים את מעברו למילאן, באחת העסקאות היותר מסקרנות של הקיץ. טונאלי בן ה-20, כוכב ברשיה ואוהד מילאן מילדות שאף העלה היום לרשתות החברתיות תמונות שלו במדי הקבוצה, עובר לרוסונרי בהשאלה תמורת עשרה מיליון יורו, אך צפוי להירכש במהלך העונה כך שהעסקה תגיע לכדי 35 מיליון יורו.

* פולהאם צירפה שוער חדש: אפונסו אראולה הגיע בהשאלה לעונה מפריז סן ז'רמן.

* אסטון וילה הודיעה חגיגית על רכישתו של החלוץ אולי ווטקינס (24) שהפציץ 25 שערים בליגת המשנה אשתקד ב-46 הופעת במדי ברנטפורד. המחיר: 30.8 מיליון יורו. "אני מאושר ולא יכול לחכות שנצא לדרך כבר", אמר ווטקינס. המאמן דין סמית' אמר: "הוא היה האופציה הראשונה שלי ואני מאושר שהוא כאן. אנחנו בטוחים שנראה כאן את היכולות שלו".

* רכש חדש לאטאלנטה: המגן הימני כריסטיאנו פיצ'יני הצטרף לקבוצה כמושאל מוולנסיה בתמורה לשלושה מיליון יורו. האיטלקי סבל משנה קשה כששיחק רק בשני משחקים אשתקד בשל פציעה ארוכה ויקווה לפרוח מחדש בסרייה א'.

* לא בדיוק העברה, אבל איבן פרישיץ' ישחק בעונה הבאה באינטר. באיירן מינכן אישרה כי היא לא תרכוש אותו, ובכך הסתיימה רשמית השאלתו והוא שב לאינטר – שם העונה כבר יהיה חלק משמעותי מהסגל של אנטוניו קונטה.

שמועות

* העיתונאי האיטלקי המוערך, טנקרדי פלמרי, דיווח כי יובנטוס וברצלונה הגיעו להסכמה על מעברו של לואיס סוארס, אך בעיתון "ספורט" הקטלוני פורסם כי החלוץ החליט להקפיא את מעברו לגברת הזקנה. לידיעה המלאה לחץ כאן.

* העיתונאי פבריציו רומאנו מדווח כי ממפיס דפאי כבר סיכם את תנאיו בברצלונה. בינתיים, לפי "מונדו דפורטיבו", ליון הציבה תג מחיר של 25 מיליון יורו עבורו. נזכיר כי חוזהו מסתיים בעונה הבאה ועל כן הסכום נמוך. החלוץ מסרב לחתום על חוזה חדש בקבוצה הצרפתית.

* לפי "טלגרף" באנגליה, גארת' בייל עשוי לעזוב בהשאלה את ריאל מדריד ולחזור לפרמיירליג, כאשר אלופת ספרד מוכנה לשלם מחצית משכרו. כזכור, הוולשי מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבירת ספרד, כאשר שכרו עומד על 17 מיליון יורו לעונה.

גארת' בייל
גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

* אסטון וילה הגישה הצעה שנייה על שוער ארסנל, אמיליאנו מרטינס. התותחנים דחו את ההצעה הראשונה, וזו הנוכחית עומדת על 15 מיליון ליש"ט. בקבוצה חושבים שהשוער שהיה מצוין בסיום העונה שעברה, שווה יותר. מרטינס עצמו יזכה לשכר גבוה יותר אם יעבור לשחק בווילה פארק.

* פריז סן ז'רמן החלה בשיחות עם ארסנל בניסיון לצרף את הקשר מתאו גונדוזי. יוליאן דרקסלר, שמבוקש גם בלידס, עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לתותחנים.

* ז'וניניו, המנהל המקצועי של ליון, סיפר על ההתעניינות של מנצ'סטר סיטי בקשר חוסאם אוואר. "אני חושב שסיטי יצרה קשר עם המנכ"ל אבל לא משוכנע. גווארדיולה אוהב אותו אבל אני לא בטוח שזה סוג השחקן שהם מחפשים. מעבר לכך לא קיבלנו הצעה רשמית". עוד אמר כי גם פריז סן ז'רמן מעוניינת.

חוסאם אוואר
חוסאם אוואר | טוויטר

* עדיין בליון, ז'וניניו סיפר כי הציע לאלכסנדר לקאזט להגיע בהשאלה בינואר למשך חצי עונה כשאיבד את מקומו בארסנל. הוא גם פסל את הצטרפותו של סמואל אומטיטי: "אנחנו לא יכולים לשלם את המשכורות של השחקנים האלה. אם שחקן רוצה לחזור הביתה ואוהב את הפרויקט, נוכל להתאמץ עבורו עם חוזה ארוך טווח ואלך ואביא אותו מייד".

* באיטליה דווח כי מויזה קן להוט לחזור ליובנטוס אחרי עונה קשה מאוד באברטון. החלוץ בן ה-20 הבקיע רק פעמיים ב-29 משחקי ליגה מאז עזב לטופיז תמורה 28 מיליון יורו. בורוסיה דורטמונד הוזכרה כמעוניינת לצרפו.

* רומא סיכמה את תנאיו הכספיים של הבלם כריס סמולינג שהושאל לשורותיה אשתקד ממנצ'סטר יונייטד, והג'ילארוסי בטוחים שיצליחו להשאירו. האיטלקים מנהלים משא ומתן עם השדים האדומים והימים הקרובים יהיו מכריעים.

מויזה קן
מויזה קן. רוצה לחזור ליובנטוס | Alex Livesey / Stringer

* יורגן קלופ שוחח עם ג'ורג'יניו ויינאלדום על עתידו במועדון בצל השמועות הבלתי פוסקות על כך שיעבור לברצלונה, כך נטען ב"אינדיפננדט". אלופת אנגליה מעדיפה להשאירו אך תהיה מוכנה לתת לו לעזוב אם יתעקש, ובכסף שתרוויח תוכל להשלים את עסקת צירופו של טיאגו אלקנטרה.

ג'ורג'יו ויינאלדום
ג'ורג'ניו ויינאלדום | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

* אנטואן גריזמן רצה לשים סוף לשמועות על עתידו: "אני נשאר בברצלונה, לא ברור לי למה אנשים ממציאים עבורי יעדים חדשים כדי להראות שאולי יום אחד הם יהיו צודקים. אני מרגיש טוב, יש לי את הביטחון של המועדון והמאמן. זו הייתה עונה מסובכת לכולם ונתחיל מחדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי