בארקלי הושאל לאסטון וילה, הצעה נוספת של יונייטד על סאנצ'ו נדחתה

רוס בארקלי | אסטון וילה

קשר צ'לסי לא מצא את מקומו בסגל של למפארד ומצא בית חדש עד תום העונה. באנגליה נטען כי הצהובים-שחורים לא מסתפקים ב-91.3 מיליון ליש"ט עבור היהלום האנגלי. וגם: פאקטה רשמית בליון ואקס חיפה בדרך לאיטליה

(גודל טקסט)

רשמי

* עכשיו זה רשמי: לוקאס פאקטה עזב את מילאן ונמכר לליון תמורת סכום המוערך בכ-20 מיליון יורו. האם הדבר יסלול את דרכו של הוסם אאואר לארסנל?

* צ'לסי הודיעה: אחרי שלא מצא את מקומו בסגל הנוצץ של פרנק למפארד, הקשר רוס בארקלי הושאל עד תום העונה לאסטון וילה. "התחרות על המקומות במרכז המגרש שלנו עזה במיוחד", נמסר בהודעה הרשמית של הבלוז. מנג'ר וילה דין סמית: "צירוף שחקן כמו רוס זה בוסט משמעותי עבורנו. אני משוכנע שהוא ישגשג כאן וישפר את הקבוצה".

* הבלם רובן דיאס חתם לשש שנים במנצ'סטר סיטי בתמורה ל-62 מיליון ליש"ט – ראו ידיעה נפרדת.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד הציעה 91.3 מיליון ליש"ט עבור ג'יידון סאנצ'ו (מאה מיליון יורו) אך הצהובים-שחורים דבקים בעמדתם ועל כן סירבו. דורטמונד דורש 108 מיליון ליש"ט עבור האנגלי. הדיווח הוא מסקיי ספורטס, בזמן שבגרמניה בטוחים שסאנצ'ו ימשיך. הקפטן מרקו רויס כבר אמר בראיון כי סאנצ'ו נשאר לפחות לעונה נוספת.

* עדיין בשדים האדומים: לפי "טלגרף", ישנם פערים בגובה שישה מיליון ליש"ט בין יונייטד לפורטו לגבי המגן אלכס טלס. האנגלים, שבונים על כך שמדובר בעונתו האחרונה בחוזה ונחישותו תגרום לפורטו להוריד במחיר, מציעים 12 מיליון ליש"ט אולם הפורטוגלים יימכרו אותו רק ב-18 מיליון ליש"ט.

* באיירן מינכן מחפשת לצרף שחקנים טובים בהשאלה, כפי שעשתה בקיץ שעבר. שם שעלה כמועמד הוא תומא למאר, הקשר הצרפתי שנאבק על דקות משחק באתלטיקו מדריד ונראה שלא נמצא בתוכניות. לפי "בילד", השחקנים הצרפתים בבאיירן יקלו על השתלבותו.

* סרג'יניו דסט, המגן הימני המצוין של אייאקס (19) נחת בספרד כדי לקדם את מעברו לברצלונה – ראו ידיעה נפרדת.

תומא למאר | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

* עוסמאן דמבלה לא רוצה לעזוב את ברצלונה, כך נטען ב-"Inside Futbol". קשר הכנף שסבל מפציעות תכופות בשלוש עונותיו בקאמפ נואו, מחכה לצ'אנס מצד רונאלד קומאן כדי להוכיח את עצמו. הוא דחה את הצעתה של מנצ'סטר יונייטד.

* הבלם אנטוניו רודיגר לא שותף באף אחד מחמשת משחקיה של צ'לסי העונה, אפילו לא בגביע המלך, ורק פעם אחת ישב על הספסל. מאמנו, פרנק למפארד, התייחס לעתידו והבהיר שהוא ממשיך בשורות הבלוז: "לא, לפחות לא בשלב הזה", אמר כשנשאל על האפשרות שיעזוב.

* מילאן מחפשת חיזוק למרכז ההגנה ורוצה את נאצ'ו פרננדס מריאל מדריד בהשאלה לעונה. הספרדי, שמיעט לשחק בשנה שעברה (עשר הופעות בלבד) יכול לשחק גם כמגן ימני או שמאלי בעת הצורך. לפי העיתונאי ג'יאנלוקה די מארציו, גם דיוגו דאלוט ממנצ'סטר יונייטד מועמד אלא שהאנגלים רוצים למכור אותו ולא להשאילו.

נאצ'ו, זינדין זידאן
נאצ'ו, זינדין זידאן | Denis Doyle/Getty Images

* ראג'ה ניינגולאן שהושאל בעונה הקודמת מאינטר לקליארי – בדרך להצטרף לקבוצה באופן קבוע, כך נטען באיטליה. הנראזורי צפויים לקבל עבורו 12 מיליון יורו. כרגע אין כל הצעה מגלאטסראיי הטורקית שהוזכרה גם היא בעניינו.

* סמפדוריה קרובה לסיכום עם לסטר על צירופו של הקשר אדריאן סילבה (31), אקס מכבי חיפה. באיטליה נטען כי הקשר שהושאל בשנתיים האחרונות למונאקו לא בתוכניות של האנגלים.

* ווסטהאם הציעה 25 מיליון יורו עבור ניקולה מקסימוביץ', כך לפי "סקיי ספורט איטליה". הבלם הסרבי בן ה-28 שהגיע לקבוצה לפני ארבע שנים ורשם 73 משחקים, מסיים את חוזהו בנאפולי בקיץ הבא.

אדריאן סילבה. אוהדי מכבי חיפה זוכרים? | Pascal Della Zuana/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי