מסי שם קץ למשבר: "זה הזמן להתאחד". דסט נחת בברצלונה

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

הקפטן, שנשאר במועדון על כורכחו, העביר מסר מפויס והודה: "עשיתי טעויות אך הכל היה לטובת הקבוצה - רציתי עתיד טוב יותר עבורה". על העונה: "יש לנו תשוקה גדולה". מגן אייאקס הגיע כדי להשלים את מעברו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

זה לא סוד שברצלונה עברה קיץ קשה, אולי הקשה ביותר שלה ב-15 השנים האחרונות. התבוסה האיומה 8:2 לבאיירן מינכן כמעט נשכחה שכן לאוהדים היו דאגות גדולות יותר – עזיבה אפשרית של ליאו מסי הייתה ממש על הפרק. הקפטן נשאר בסופו של דבר בעל כורחו, משום שלא רצה להתעמת משפטית עם הקבוצה של חייו. כעת, ימים ספורים אחרי שמתח ביקורת על הדרך בה המועדון נפרד מלואיס סוארס, הוא העביר מסר אופטימי ראשון לאוהדים: שמים את המשבר לאחור.

בראיון נרחב ל"ספורט" אמר מסי: "אחרי כל כך הרבה חילוקי דעות, אני רוצה לשים לזה סוף. כל אוהדי בארסה חייבים להתאחד ולהניח שהטוב ביותר עוד יבוא. מה שהיה – היה, הקבוצה הזו תיתן את הכל כדי לשמח את הקהל ולזכות בתארים".

הקפטן הודה שאינו חף מטעויות: "אני מניח שטעיתי, ואם זה קרה – עשיתי זאת רק כדי להפוך את ברצלונה לטובה וחזקה יותר, שלא יהיה לכם ספק לגבי זה. תמיד המחשבה על עתיד טוב יותר למועדון עמדה לנגד עיניי".

על כך שהעביר ביקורת על ההנהלה לאחר עזיבת סוארס: "אני מבין שהיו כאלה שחשבו שעליי לשתוק או לתת לזה לעבור, כמו במקרים אחרים שכך פעלתי, אבל הרבה דברים פגעו בי בשבועות אחורנים וזו הייתה הדרך שלי להביע את דעתי"

שער "עיתון ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

עוד הוסיף כי הוא מגיע לעונה הנוכחית עם תשוקה גדולה: "זו הדרך היחידה שלנו להשיג את היעדים – להיות מאוחדים ולעבוד קשה לאותה המטרה. מי שמכיר אותי יודע שאני לא מסוגל לשחק בלי לנצח. זה היה ככה לאורך הקריירה שלי וזה לעולם לא ישתנה. המחויבות שלי לסמל הזה היא מוחלטת ועדיין שלמה". הקטלונים פתחו את העונה, נזכיר, עם 0:4 גדול על ויאריאל בקאמפ נואו ביום ראשון כשמסי עצמו כובש בפנדל ומי שגנב את ההצגה הוא אנסו פאטי עם צמד שערים.

בינתיים, הקבוצה של רונאלד קומאן קרובה לחיזוק משמעותי. סרג'יניו דסט, המגן הצעיר של אייאקס (19) נחת בספרד בשעת לילה מאוחרת במטרה להשלים את הצטרפותו למועדון. עדיין אין הסכם בין המועדונים ועל כן לא יצאה הודעה רשמית. "זה עניין של ימים מקסימום", נכתב ב"ספורט".

הוא צפוי לעבור היום (רביעי) בדיקות רפואיות במועדון. דסט עשוי להגיע ממש במחיר מציאה, בערך 25 מיליון יורו, כאשר המועדון הכניס לקופתו סכום נאה ממכירתו של נלסון סמדו לוולבס. רונאלד קומאן מכיר אותו היטב מאייאקס ומשוכנע שמדובר בהחתמה נהדרת.

סרג'יניו דסט
סרג'יניו דסט | Erwin Spek/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי