ניימאר עקץ לאחר שמסי ורונאלדו נבחרו לפניו: "אנסה לשחק כדורסל"

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

חלוץ פריז סן ז'רמן לא אהב לראות את שלושת המועמדים האחרונים של פיפ"א לתואר שחקן השנה בעולם ב-2020 והסתייע בטוויטר כדי להעביר מסר שלא משתמע לשתי פנים

(גודל טקסט)

המועמדים הסופיים לתואר שחקן השנה בעולם לשנת 2020 בטקס "The Best" של פיפ"א עורר הדים רבים, אבל השחקן היחיד מהטופ העולמי שהחליט להגיב הוא ניימאר.

רק הערב (שישי) פיפ"א פרסמה את שלושת המועמדים הסופיים לפרס, רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן, ליאו מסי מברצלונה וכריסטיאנו רונאלדו מיובנטוס, אבל מי שלא זכתה לאף נציג ברשימת המועמדים הסופית, גם לא לתואר שוער העונה או מאמן העונה, היא פריז סן ז'רמן.

ניימאר, הכוכב הברזילאי של אלופת צרפת וסגנית אלופת אירופה, החליט לא לשתוק השנה. ניימאר אמנם מכוון לטופ-3 בעולם ולא מצליח לעמוד במשימה לכל אורך הקריירה, אבל העונה הרגיש שהוא לכל הפחות צריך להיות מועמד לאור העובדה שפ.ס.ז' הייתה קרובה מאי פעם בעידן הכסף הקטארי לזכות בליגת האלופות.

"בכדורגל זה לא עובד לי, אז אולי אנסה לשחק כדורסל", צייץ ניימאר ולאחר מכן העלה ציוץ נוסף ובו כתב: "ויתרתי גם על כדורסל, אהיה גיימר". הברזילאי כן הגיע לרשימת 11 המועמדים האחרונים, אבל לא עבר את הניפוי האחרון וראה את מסי ורונאלדו לפניו, וכן את לבנדובסקי שצפוי לזכות בפרס.

ניימאר, לאחר ההפסד בגמר ליגת האלופות | Anadolu Agency / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי