אודגור ביקש לעזוב את ריאל, הונטלאר חתם בשאלקה עד לתום העונה

זינדין זידאן, מרטין אודגור | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

לאחר שלא נכלל בסגל לגביע, הקשר הנורבגי רוצה להיפרד כבר בחורף. עוד בבלאנקוס: במקביל נטען כי אלאבה סיכם לארבע שנים ומרסלו מבוקש במונאקו. החלוץ הוותיק חזר לאקסית כדי להשאירה בליגה. רכש מעניין לאינטר?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רשמי

* זה היה ברור בימים האחרונים, הוא כבר עבר בדיקות רפואיות, וכעת הוא חתם רשמית: מריו מנדז'וקיץ' הצטרף למילאן. החלוץ בן ה-34 ינסה לעזור לרוסונרי להחזיר את תואר האליפות לראשונה מאז 2010/11.

* אחרי שסיפר כי שאלקה זקוקה לו, העברתו של קלאס-יאן הונטלאר הפכה הערב לרשמית. החלוץ שב למועדון בו שיחק שבע שנים במטרה להשאירו בבונדסליגה. ההולנדי חתם עד לסיום 2021/22.

* המגן השמאלי ברנרדו, שברייטון רכשה מלייפציג ב-2018 ולגרמניה הגיע מזלצבורג שנתיים קודם לכן, חוזר לאלופת אוסטריה בהשאלה עד תום העונה.

* הקשר האחורי דומיניק קוהר הושאל עד לסיום העונה מפרנקפורט למיינץ. השחקן בן ה-26 שיחק העונה שבע פעמים בבונדסליגה וינסה לעזור לקבוצתו החדשה לשרוד בליגה הבכירה.

שמועות

* ב"מארקה" בטוחים: דויד אלאבה סגר את כל תנאיו בריאל מדריד ויצטרף בקיץ בחוזה לארבע שנים. האוסטרי בן ה-28 מסיים בסוף העונה את חוזהו בבאיירן מינכן ורשאי החל מתחילת חודש ינואר לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בו. על פי הדיווח בספרד, הכל כבר סגור מול הבלאנקוס וגם העיתונאי פבריציו רומנו טען שאלאבה צפוי לחתום רשמית בשורות הלבנים בשבועות הקרובים. אביו של השחקן, מנגד, הכחיש – ראו ידיעה נפרדת.

* וממי שאמור להגיע לריאל מדריד ומי שאמור לעזוב. מרסלו מבוקש במונאקו, כך מדווח ברחבי אירופה, והקבוצה מהנסיכות מוכנה להציע לו שכר גבוה. על פי התקשורת הספרדית, המגן הברזילאי בן ה-32 מעוניין להצטרף לקבוצה של ניקו קובאץ'.

מרסלו | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

* עדיין בריאל: אחרי שלא נכלל בסגל גם למשחק הגביע נגד אלקויאנו, לפי "מארקה", הקשר הנורבגי מרטין אודגור מיואש וביקש לעזוב את המועדון כבר בחורף. אודגור ששב אחרי עונת השאלה מעולה בריאל סוסיאדד, רשם 367 דקות בלבד העונה. מאז שחזר מהפציעה הוא שיחק רק שש דקות בששת המשחקים האחרונים ונראה כי הצרפתי לא מאמין בו.

* יובנטוס שמה את עינה על אלדור שומורודוב, כך מדווח באיטליה. חלוצה של גנואה החל את העונה ברוסטוב ואף כבש בהפסד 2:1 למכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית. עד כה העונה האוזבקי כבש שני שערים בסרייה A.

* חיזוק של אליפות? אחרי הניצחון המרשים על יובנטוס, אינטר עשויה לצרף את רודריגו דה פול המצוין מאודינזה. קשר נבחרת ארגנטינה יודע לשחק במגוון עמדות והוא הוגדר באיטליה כ"חלום של אנטוניו קונטה בינואר". אודינזה צפויה לדרוש עבורו 35-40 מיליון יורו.

עאיד חבשי גולש לעבר אלדור שומורודוב | Valery MatytsinTASS via Getty Images

* כידוע, מאוריסיו פוצ'טינו רוצה מאוד לראות את דלה עלי אצלו בפריז סן ז'רמן. על פי הדיווחים, שחקן טוטנהאם יגיע לבירת צרפת בהשאלה, אך העסקה עוד רחוקה מאוד מסיום.

* למרות הפריצה הנהדרת של אמיל סמית' רואו, העיתונאי פבריציו רומנו מדווח כי ארסנל עדיין חושקת בצירוף של חוסם אאואר מליון. עם זאת, הסכום שהקבוצה דורשת כרגע (לפחות 60 מיליון יורו) פחות מאפשר את קיום העסקה, ובנוסף, הקבוצה הצרפתית רושמת עונה טובה, מתחרה על האליפות ולא רוצה לשחררו.

* בלמה הצעיר של שטרסבורג, מוחמד סימקאן, אשר ערך את הופעת הבכורה בקריירה הבוגרת שלו מול מכבי חיפה, נמצא בדרך ללייפציג, כך על פי הדיווחים. גם ליברפול כבר הביעה בו עניין בשבועות האחרונים, וכך גם מילאן. נראה כי השחקן בן ה-20 בדרך לקבוצה של יוליאן נגלסמן, שם הוא סיכם את תנאיו האישיים, אך נותר לסגור את פרטי ההעברה בין הקבוצות.

מוחמד סימקאן, סאן מנחם | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

* הקשר קונור הוריהאן, שאיבד את מקומו בהרכב אסטון וילה, צפוי לרדת לצ'מפיונשיפ ולחתום בסוונזי שמדורגת במקום השני ונלחמת על חזרה לפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי