הסופרליג הושהתה: "הופעל לחץ על האנגליות, נבחן שינויים אפשריים"

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | Gettyimages

אחרי ש-6 נציגות הממלכה פרשו, הגיעה תגובה רשמית לפיה הרעיון להקים ליגה חדשה עדיין לא נגוז: "הסטטוס-קוו חייב להשתנות, השיטה הנוכחית לא עובדת". בספרד פורסם: אופ"א הציעה לאנגליות סכום משמעותי כדי לפרוש

(גודל טקסט)

זה החזיק מעמד בקושי 48 שעות, אבל נראה שחלום הסופרליג נגוז. כל שש הנציגות האנגליות – מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, טוטנהאם, ארסנל וצ'לסי – פרשו בזו אחר זו במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) ועל פי הדיווחים גם מילאן ואינטר צפויות להצטרף אליהן, מה שלא מותיר שום סיכוי להוצאת התכנית לפועל.

הקבוצות האנגליות התנצלו בפני אוהדיהן וטענו לחוסר התחשבות מצדן, במנצ'סטר יונייטד אפילו נפרדו מהמנכ"ל אד וודורווד וגם אוהדי צ'לסי דורשים מחברי הנהלה לעזוב, ובשעת לילה מאוחרת, בלית ברירה, ראשי הליגה החדשה שאמורה הייתה לקום פרסמו הודעה רשמית והבהירו כי מבחינתם הם עדיין לא ויתרו על הרעיון, אולם שברור גם להם כעת שיהיה צורך בשינוי מהותי במבנה ועל כן הליגה בשלב זה בהשהייה.

"אנחנו משוכנעים שהסטטוס-קוו הקיים בכדורגל חייב להשתנות ומציעים תחרות חדשה מכיוון שזו הנוכחית לא עובדת. המטרה שלנו היא לאפשר לספורט להתפתח ולייצר יציבות לכל פרמידת הכדורגל, כזו שתסייע להתמודד עם ההשלכות הכלכליות הקשות שכל עולם הכדורגל חווה מאז פרוץ המגפה. למרות ההודעה של הקבוצות האנגליות שנאלצו להחליט תחת לחץ שהופעל עליהן, אנחנו נבחן מחדש כיצד נוכל להציע לאוהדים את החוויה הטובה ביותר תוך שאנחנו מייצרים סולידריות ומאפשרים הזמרת כספים לכל עולם הכדורגל".

אגב, ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי פורסם הלילה שלחצים כבדים הופעלו על שש נציגות הממלכה שפרשו רשמית ולטענתם אף הוצע להם סכום כספי משמעותי בתמורה לפרישה על ידי אופ"א. עוד לפי "מונדו דפורטיבו", אופ"א הציעה כסף אך ורק לנציגות האנגליות בטענה שהקבוצות מספרד הן "האויב" שמובל על ידי פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי