מארסיי מתקרבת לרכש נוצץ, ארסנל תרכוש את אודגור?

מרטין אודגור | Shaun Botterill/Getty Images

הצרפתים יקנו את ג'רסון מפלמנגו תמורת 25 מיליון יורו. התותחנים רחוקים מהדרישות שריאל הציבה, אך הנורבגי ימתין לראות מי יחליף את זידאן. מוראטה יושאל שוב ליובנטוס, שתי קבוצות דולקות אחר רודיגר

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בכדורגל האירופי הגיע לסיומה, וכעת הקבוצות הבכירות באירופה מנסות להתחמש לקראת פתיחת העונה הבאה. כאן נרכז עבורכם את החדשות על העסקאות הנרקמות בין מועדוני הפאר ועל התכניות של אותן קבוצות להמשך חלון ההעברות.

* אחרי שסרחיו אגוארו הוצג אמש (שני) כשחקנה החדש של ברצלונה, מחזיקת הגביע הספרדי הודיעה היום כי החתימה את הבלם הצעיר אריק גרסיה. כמו אגוארו, גם השחקן הספרדי הגיע ממנצ'סטר סיטי ללא תמורה, והוא חתם במועדון נעוריו לחוזה עד 2026, עם סעיף שחרור בסך 400 מיליון יורו.

* מארסיי מתקרבת לרכש משמעותי ראשון בחלון ההעברות: הקשר הברזילאי ג'רסון צפוי להשלים את המעבר מפלמנגו לקבוצה של חורחה סמפאולי תמורת 25 מיליון יורו, בנוסף לבונוסים שעשויים להגיע לחמישה מיליון יורו נוספים. הקשר בן ה-24 כבר הספיק לטעום מהרמות הגבוהות של הכדורגל האירופי, כששיחק באיטליה במדי רומא ופיורנטינה בשנים 2019-2016.

ג'רסון | Juan Mabromata – Pool/Getty Images

* לאחר שהפסידה בגמר ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי נחושה לבצע הקיץ עסקה משמעותית, כאשר השחקן בו היא מעוניינת יותר מכולם הוא חלוץ טוטנהאם, הארי קיין. על פי דיווחים באנגליה, הסיטיזנס מוכנים להעביר לתרנגולים את ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס על מנת לקדם את העסקה.

* אלברו מוראטה עשוי להמשיך ביובנטוס גם בעונה הבאה. החלוץ שהיה מושאל לגברת הזקנה מאתלטיקו מדריד בעונה האחרונה, צפוי לשוב לטורינו בעסקת השאלה נוספת, במסגרתה 10 מיליון יורו יעברו מהביאנקונרי לקולצ'ונרוס. הספרדי, שכבר שיחק תחת המאמן החדש – ישן של יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, כבש העונה 20 שערים ב-44 הופעות בכל המסגרות. מצד אחד, קבוצת האם שלו אינה מעוניינת להשאירו, ומצד שני יובנטוס מסרבת לשלם את הסכום הנדרש עבור העברה קבועה. לכן, עסקת השאלה נוספת היא ככל הנראה הפתרון היחיד לסיטואציה.

אלברו מוראטה | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

* אחד השחקנים שגילו יכולת טובה במסע של צ'לסי לזכייה בליגת האלופות הוא אנטוניו רודיגר. הבלם הגרמני מסיים את חוזהו בעונה הבאה בסטמפורד ברידג', אך אלופת אירופה הטרייה טרם הציעה לו חוזה חדש. המאמן תומאס טוכל מעוניין להשאירו בקבוצה, אך אם הצדדים לא יצליחו להגיע לסיכום, ייתכן כי הוא יעזוב כבר הקיץ, כדי לא לאבד אותו ללא תמורה בקיץ הבא. שתי קבוצות שכבר הביעו עניין ברודיגר הן היריבה העירונית טוטנהאם, כמו גם פריז סן ז'רמן.

אנטוניו רודיגר, ריאד מאחרז | MANU FERNANDEZ/POOL/AFP via Getty Images

* ארסנל מעוניינת לרכוש את מרטין אודגור, שהיה מושאל אליה מריאל מדריד בחצי השנה האחרונה. עם זאת, הפערים בין המועדונים הם גדולים: בעוד הבלאנקוס דורשעם מעל ל-50 מיליון פאונד, התותחנים לא מתכוונים לשלם יותר מ-30 מיליון פאונד עבור הנורבגי. כידוע, אודגור זכה לדקות מועטות תחת זינדין זידאן, והוא אף הביע נכונות להמשיך קבוצה הלונדונית במהלך תקופתו בממלכה, אך לאור עזיבתו של הצרפתי, הוא צפוי להמתין למינוי המחליף לפני שיחליט על עתידו בבירת ספרד.

* נישאר עם התותחנים, אך הפעם בעמדת השוער. עתידו של ברנד לנו במועדון לוט בערפל, וייתכן כי שוער חדש ינחת באצטדיון האמירויות בקיץ הקרוב. שם אחד שסומן הוא דויד ראיה, שוערה של ברנטפורד, שעלתה השבוע לפרמיירליג אחרי 74 שנים מחוץ לליגה הבכירה. הקבוצה של מיקל ארטטה הייתה מעדיפה שהדבורים ישארו בליגה השנייה, מכיוון שבחוזהו של השוער היה סעיף שחרור בסך 10 מיליון יורו, שהיה תקף רק אם קבוצתו לא הייתה עולה ליגה. כעת, הסיכויים שהשוער הספרדי יגיע לתותחנים הינו קטן מאוד.

דויד ראיה | Catherine Ivill/Getty Images

* ברצלונה נמצאת על סף פרידה משחקן בית של המועדון. המגן השמאלי חואן מירנדה, שהושאל בעונה האחרונה לבטיס, יעזוב כשחקן חופשי לאחר שקבוצת האם שלו בחרה שלא לממש את האופציה בחוזהו. ברצלונה הייתה יכולה להאריך את חוזהו של המגן בן ה-21 בשנתיים, אך היא כאמור ויתרה על האפשרות, ומירנדה צפוי כעת לחתום על חוזה קבוע בבטיס. שחקן נבחרת ספרד הצעירה, שהעפילה אמש לחצי גמר יורו הצעירות, רשם העונה 22 הופעות ליגה במדי הוורדיבלאנקוס, שהרשימו וסיימו במקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי