בופון דחה את הצעת ברצלונה, אלכסנדר פשיץ' חתם בקבוצה חדשה

אלכסנדר פשיץ' חוגג | אריאל שלום

בספרד נטען כי השוער הוותיק סירב לשמש כמחליפו של טר שטגן, הסרבי עזב סופית את מכבי תל אביב וישחק בעונה הבאה בטורקיה. וגם: המאמן החדש של סלטיק והאם רפא בניטס בדרך חזרה לפרמיירליג?

(גודל טקסט)

רשמי

* אחרי עונה במכבי תל אביב, אלכסנדר פשיץ', שעזב את ישראל עוד במהלך מבצע "שומר החומות" וכלל לא חזר ארצה כדי לסייע לצהובים במאבקי האליפות ובגביע המדינה בטענה ששוב נדבק בקורונה, נפרד רשמית. הסרבי חתם בפטיח קראגומרוק, שהעונה הייתה העולה החדשה בטורקיה וסיימה במקום השמיני והמכובד. הוא ישתף פעולה עם שחקנים כמו לוקאס ביגליה ופאביו ובוריני. תחילה נטען כי הוא גם במו"מ עם האקסית שלו, הכוכב האדום בלגרד.

אלכסנדר פשיץ' | אתר רשמי

* בשעה טובה, לסלטיק יש מאמן חדש. קבוצת הפאר מסקוטלנד הודיעה על מינויו של אנג' פוסטקוגלו למנג'ר הקבוצה הבוגרת. האוסטרלי בן ה-55, נחשב לאחד המאמנים הטובים ביותר בתולדות מדינתו, כאשר בעבר הוא גם אימן בנבחרת הלאומית. בשנים האחרונות הוא אימן את יוקוהאמה מארינס, איתה זכה באליפות יפן ב-2019.

* אחרי שוויתר על ההצעה מברצלונה, פריז סן ז'רמן הכריזה רשמית על הצטרפותו של ג'ורג'ינו ווינאלדום. הקשר ההולנדי חתם עד 2024 במדי הקבוצה מעיר האורות. "המעבר לפריז סן ז'רמן הוא אתגר עבורי. יש לי הרבה שאיפות לגבי הפרויקט החדש שנבנה כאן" אמר אחרי החתימה. לידיעה המלאה לחצו כאן.

שמועות

* מאמן חדש לטוטנהאם? ב"סקיי ספורט איטליה" נטען כי הספרס בשיחות מתקדמות עם פאולו פונסקה שנפרד בקיץ מרומא (אחרי שנתיים) – לחצו כאן לידיעה המלאה.

השנה זה יקרה? לפי העיתונאי המוערך פבריציו רומנו, מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם ג'יידון סאנצ'ו את כל תנאיו במועדון וכעת היא תפתח במו"מ מול דורטמונד. לפי ההערכות, מחירו של האנגלי בן ה-21 יהיה כ-95 מיליון יורו. גם העיתונאי יאן אוגה פיורטופט, בעברו מכוכביה הכי גדולים של נורבגיה, פרסם כי סאנצ'ו בהחלט הולך ומתקרב לקראת מעבר לשדים האדומים. לחצו כאן לידיעה המלאה.

* רפא בניטס חוזר לפרמיירליג? לפי "טלגרף", אברטון שמחפשת מחליף לקרלו אנצ'לוטי, שוקלת לפנות למאמן הספרדי שהצליח אצל היריבה העירונית ליברפול. כזכור בניטס התפטר מתפקידו בדליאן הסינית בשל התפרצות נגיף הקורונה ואמר בזמנו שהוא מעוניין לאמן שוב באנגליה. הוא עמד גם על הקווים של צ'לסי וניוקאסל. רוברטו מרטינס מאמן נבחרת בלגיה וכריסטוף גאלטייה שעזב את ליל מקושרים לקבוצה אף הם.

* לפי "ספורט", ברצלונה פנתה לג'יאנלואיג'י בופון כדי שיהיה השוער השני במועדון אך האיטלקי שעזב את יובנטוס סרב. השוער בן ה-43 הוא שחקן חופשי וטרם החליט אם לפרוש או לא. בופון, שהיה קרוב להגיע לקטלוניה בעבר, לא רוצה לשבת על הספסל ולא יהיה מחליפו של מארק אנדרה טר שטגן.

רפא בניטס | Visual China Group via Getty Images/Visual China Group via Getty Images via Getty Images

* אייאקס עוקבת אחרי אגוסטין אלברס, החלוץ האורוגוואי הצעיר (20) שכבש עשרה שערים ב-12 משחקים במדי פניארול. סעיף השחרור שלו עומד על 16 מיליון יורו. מאותה קבוצה, אגב, הגיע לואיס סוארס להולנדים לפני יותר מעשור.

* רכש לז'וזה מוריניו? לפי "סקיי ספורט איטליה", גרניט ג'אקה נואש להגיע לרומא ומנסה להפעיל לחץ על הנהלת ארסנל להפחית בדירושותיה. הצעה ראשונה בגובה 15 מיליון יורו נדחתה והתותחנים דורשים 25 מיליון יורו. הקשר מחזיק בחוזה עד 2023 ומקווה שהאנגלים יסכימו לשחררו ב-17.5 מיליון יורו.

* סוכנו של אוליבייה ז'ירו נפגש עם נציגי מילאן כדי לגשר על הפערים הכלכליים בין הצדדים ויש התקרבות משמעותית לגבי החוזה שיהיה לשנתיים. הרוסונרי דורשים לצרפו חינם בעוד הבלוז הודיעו כי מימשו את האפשרות להאריך את חוזהו. הסוכן הרגיע וטען כי צ'לסי תדרוש סכום העברה רק ממועדונים מאנגליה.

גרניט ג'אקה | Peter Powell – Pool/Getty Images

* לפי "קוריירה דלו ספורט", אינטר רוצה למכור את איבן פרישיץ' בקיץ, שנה לפני תום חוזהו. הקרואטי מעוניין לשנות אווירה ולהגיע לליגה חדשה אך ישקול אפשרות לשוב לבונדסליגה אם תגיע הצעה מבאיירן מינכן בה שיחק. הגרמנים מחפשים מחליף לדוגלאס קוסטה שעזב אם כי עדיין לא יצרו קשר עם הקרואטי. הרטה ברלין הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו.

* פרנק למפארד מועמד להגיע לקריסטל פאלאס. לפי "מירור" המאמן שפוטר מצ'לסי בחודש ינואר ומאז לא עמד על הקווים, נמצא על הכוונת של פאלאס לאחר שהשיחות עם נונו אספריטו לא הבשילו לחתימה. גם שון דייץ' מאמנה של ברנלי מועמד.

פרנק למפארד | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

* לפי "RMC Sport" טוטנהאם נמצאת במשא ומתן מתקדם עם מרקוס תוראם (23), שחקן ההתקפה של בורוסיה מנשנגלדבאך. לפי הדיווח האנגלים רוצים להכין תכנית מגירה לעזיבה של הארי קיין, כשהצרפתי עשוי לעזוב את גלדבאך בחלון ההעברות הנוכחי. העונה רשם תוראם, לו חוזה עד 2023, 11 שערים ובישל 12 נוספים ב-40 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי