נשיא אופ"א: "ההתנהגות של ריאל, ברצלונה ויובנטוס מזכירה ילדים קטנים"

אלכסנדר צ'פרין | Paul Murphy - UEFA/UEFA via Getty Images

צ'פרין שוב תקף את שלוש הקבוצות שטרם הכריזו על פרישה מהסופרליג: "החקירה תימשך ואנו נפתור את זה בבית המשפט". על פתיחת היורו: "מאמין שזו תהיה הפעם האחרונה שהטורניר יתקיים בכמה מדינות"

(גודל טקסט)

למרות שאופ"א עצרה את ההליכים נגד ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס, הקבוצות היחידות שנותרו בסופרליג האירופי, נשיא ההתאחדות האירופית אלכסנדר צ'פרין ממשיך לתקוף את שלוש מהמעצמות בכלי התקשורת.

היום (שישי) צ'פרין שוב התבטא נגד המועדונים במהלך ראיון ב'ריי ספורט': "הצדק הוא לפעמים מגיע לאט, אבל הוא תמיד מגיע. לפי איך שאני רואה את זה, עצירת החקירה לא סופית, ואנחנו מתכוונים לפתור את זה בבית המשפט. שלושת המועדונים האלו מתנהגים כמו ילדים קטנים שלא הלכו זמן מה לבית הספר, לא מוזמנים למסיבות ואז מנסים להיכנס עם המשטרה".

צ'פרין גם תקף את נשיא אופ"א הקודם מישל פלאטיני ואת אנדראה אניילי העומד בראש יובנטוס: "דבריו של הצרפתי לא מפתיעים אותי ולמעשה אני כבר לא מופתע מאף אחד. לגבי נשיא יובנטוס? זה כבר עניין אישי והוא יודע את זה".

נשיא אופ"א סיום את הראיון בצורה אופטימית והתייחס לפתיחת היורו לאחר דחייה של שנה: "זה האור בקצה המנהרה, כדורגל נותן לאנשים תקווה. כמובן אני מאמין שזו הפעם האחרונה בה נקיים יורו בכמה מדינות. אני לא מסכים עם השיטה ואני לא חושב שנשתמש בה שוב".

פלורנטינו פרס | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי