קבוצה חדשה לדינו אנדלובו, אקס רעננה בדרך לפרמיירליג?

מוחמד עלי קמארה
מוחמד עלי קמארה | דני מרון

העברות: חלוץ מכבי חיפה לשעבר הצטרף לקוסאליספור מהליגה הטורקית השנייה, ווסטהאם ואסטון וילה מעוניינות במוחמד קמארה. וגם: חבר חדש-ישן לרפאלוב, מילאן השלימה את רכישתו של טומורי מצ'לסי

(גודל טקסט)

במקביל ליורו 2020 שנערך בימים אלה, המועדונים ברחבי אירופה ממשיכים להיערך לקראת העונה הבאה ומבצעים לא מעט שינויים בסגלי השחקנים והצוותים המקצועיים. לשם כך, ריכזנו עבורכם את מיטב החדשות והשמועות שרצות ביבשת.

רשמי

*חבר חדש-ישן לליאור רפאלוב. אנדרלכט הודיעה רשמית על צירופו של ווסלי הוט, ששיחק בסאות'המפטון בעונה החולפת. ההולנדי חתם במועדון הפאר הבלגי עד שנת 2025 והוא ילבש את החולצה מספר 4. בכך, הוט חובר לרפאלוב בפעם השנייה, לאחר שהשניים שיתפו פעולה כשהבלם היה בעונת השאלה באנטוורפן.

*אולי ההעברה המרגשת של הקיץ: ג'אנלואיג'י בופון חוזר לפארמה קבוצת נעוריו (ירדה לליגה השנייה) אחרי עשרים שנה – לחצו כאן לידיעה המלאה.

*פיקאיו טומורי, שהושאל בחצי העונה האחרונה מצ'לסי למילאן, עובר כעת לרוסונרי באופן קבוע לאחר שחתם על חוזה עד 2025. על פי דיווחים, האיטלקים שילמו לאלופת אירופה הטרייה את סעיף השחרור שהיה נקוב בחוזהו – 28.5 מיליון יורו.

*דינו אנדלובו, אקס מכבי חיפה ובני יהודה, אשר שוחרר לפני כחודשיים מהאנגז'ו גרינטאון מהליגה הסינית השנייה, חתם ביעד חדש. החלוץ הדרום אפריקאי בן ה-31 הצטרף לקוסאליספור מהליגה הטורקית השנייה.

דינו אנדלובו | SAKIS MITROLIDIS/AFP via Getty Images

שמועות

לפי דיווח בבריטניה, אקס הפועל רעננה בדרך לפרמיירליג. ווסטהאם ואסטון וילה פנו ליאנג בויז על מנת לצרף לשורותיהן את מוחמד עלי קמארה, שחקנה בן ה-23 של השוויצרים. כזכור, הגינאי שיחק במדי הפועל רעננה ועבר ליאנג בויז ב-2018. נכון לעכשיו הבלם מחזיק בחוזה בקבוצתו עד 2024, אך האחרונה הבהירה כי היא לא תעמוד בדרכו אם תגיע הצעה רשמית מליגה בכירה.

*האם ליברפול מצאה מחליף לג'ורג'יניו ווינאלדום? לאחר שההולנדי עבר רשמית לפריז סן ז'רמן, דיווחים בממלכה טוענים כי הרדס שמו עין על כריסטוף באומגרטנר, קשרה האוסטרי של הופנהיים. לפי הדיווח, ליברפול תפנה לשחקן רק לאחר שיסיים את היורו עם נבחרתו. באומגרטנר בן ה-21 ערך העונה 41 הופעות במדי הקבוצה בה משחק גם מונאס דאבור, בהן הוא כבש תשעה שערים ובישל שבעה נוספים.

מונאס דאבור, כריסטוף באומגרטנר | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images

*לאחר עונה לא טובה, ארסנל מעוניינת לחזור לצמרת הכדורגל האנגלי. היום (חמישי) דווח ב"סקיי ספורט" הבריטי על כך שהתותחנים ישפרו את הצעתם על בן ווייט, בלמה של ברייטון ונבחרת אנגליה, זאת לאחר שהשחפים דחו את ההצעה הראשונית של הלונדונים על סך 40 מיליון פאונד.

*עוד בארסנל, אך הפעם מהצד השני – המועדון דחה הצעה רשמית מאסטון וילה על קשר הקבוצה, אמיל סמית' רואו. גם כאן, לפי דיווח ב"סקיי ספורט", התותחנים לא מעוניינים להעביר את האנגלי הצעיר (20) ונכון לעכשיו הוא צפוי להישאר באמירויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי