אקס מכבי חיפה עבר לטורקיה, צ'נגיז אונדר הושאל למארסיי

ג'נגיז אונדר | SASCHA SCHUERMANN/AFP via Getty Images

ג'ורג' מנדז'ק מצטרף לדינו אנדלובו בקוסאליספור מהליגה השנייה, הצרפתים צירפו את הטורקי עם אופציית רכישה. טרינקאו הושאל לוולבס, ויירה מונה למאמן קריסטל פאלאס. ואן דה בייק יושאל לריאל במסגרת עסקת וראן?

(גודל טקסט)

רשמי

*ג'ורג' מנדז'ק מצא לעצמו בית חדש. הקמרוני בן ה-32, ששיחק במכבי חיפה בין השנים 2018 ל-2019, הצטרף לקוסאליספור מהליגה הטורקית השנייה אליה הוא עובר מבוורן הבלגית. בכך, מנדז'ק חובר לאקס ירוק נוסף, דינו אנדלובו, שחתם בשורות הטורקים לפני מספר שבועות.

* רכש מסקרן לוולבס: הזאבים הודיעו כי צירפו בהשאלה לעונה אחת את שחקנה של ברצלונה, טרינקאו. שחקן הכנף יצטרף לשורה ארוכה של שחקנים פורטוגלים במועדון האנגלי, שמחזיק באופציית רכישה בתום העונה תמורת כ-25 מיליון יורו.

* חיזוק טרי למארסיי: ג'נגיז אונדר הצטרף בהשאלה מרומא, כאשר לצרפתים תהיה אופציית רכישה בקיץ הבא תמורת 12 מיליון יורו.

* פטריק ויירה מונה למאמן קריסטאל פאלאס לאחר שחתם לשלוש שנים במועדון הלונדוני. כחצי שעה לפני ההכרזה הרשמית, הצרפתי צייץ אמוג'י של נשר לצד לב כחול ואדום, כאות לכינוי הקבוצה וצבעיה. באופן תמוה, הציוץ נמחק לאחר מספר דקות, אך כאמור פאלאס הודיעה כי הצרפתי שפוטר במהלך העונה החולפת מניס יהיה המחליף של רוי הודג'סון על הקווים.

* אחרי שתומאש ואצ'ליק סיים את חוזהו, סביליה מצאה שוער חדש שיהווה גיבוי ליאסין בונו: מרקו דמיטרוביץ' הגיע מאייבר בהעברה חופשית וחתם לארבע שנים. פרט מעניין, אגב, הוא שדמיטרוביץ' ובונו הם שני השוערים היחידים בליגה הספרדית שכבשו שער בעונה האחרונה.

* רוברטו ד'אוורסה מונה באופן רשמי למאמן סמפדוריה. בן ה-45 חתם לשנתיים במועדון מגנואה, אליו הוא מגיע אחרי שבחצי השנה האחרונה אימן את פארמה שנשרה לליגת המשנה באיטליה.

* סאות'המפטון הודיעה כי החתימה את המגן השמאלי של ברסט, רומן פרו. הצרפתי בן ה-23 מגיע לאנגליה תמורת 13 מיליון יורו והוא יתפוס את מקומו של ריאן ברטרנד שעזב את המועדון.

* קשר אתלטיקו מדריד, ויטולו, הושאל לעונה אחת לחטאפה. הקשר הספרדי ששותף בעשרה משחקי ליגה בלבד בעונה החולפת יוצג מחר (שני) במדי קבוצתו החדשה.

שמועות

* האם כריסטיאנו רונאלדו יישאר בסופו של דבר ביובנטוס? על פי דיווח בארץ המגף, הכוכב הפורטוגלי ביקש מהמועדון להאריך את חוזהו בעונה נוספת. לכל הפרטים, לחצו לידיעה הנפרדת.

* האם דוני ואן דה ביק יגיע לריאל מדריד אחרי עונת הבלהות במנצ'סטר יונייטד? כידוע, השדים האדומים מעוניינים לרצף את רפאל וראן, שמסיים חוזה בבירת ספרד בקיץ הבא. באנגליה מדווחים כי ההולנדי עשוי להיות מושאל לבלאנקוס עם אופציית רכישה במסגרת העסקה שתעביר את וראן לאולד טראפורד. כזכור, עוד לפני שעזב את אייאקס למנצ'סטר יונייטד, ואן דה ביק הוזכר רבות כמי שעשוי להגיע לריאל מדריד.

דוני ואן דה ביק | Stu Forster/Getty Images

* חלוץ ברזילאי בדרך לאתלטיקו מדריד: מרקוס פאולו בן ה-20 נחת במדריד לקראת השלמת המעבר מפלומיננזה. החלוץ הצעיר מגיע בהעברה חופשית ויחתום לחמש שנים במדי אלופת ספרד הטרייה. תחילה נטען כי פאולו יישלח לעונת השאלה בקבוצה אחרת כדי להסתגל לכדורגל האירופי, אך לא מן הנמנע כי בסופו של דבר הוא יהווה חלק מהסגל של דייגו סימאונה כבר בעונה הקרובה. בנוסף, בימים הקרובים אמור לחתום בקבוצה קשר ארגנטינה ואודינזה, רודריגו דה פול.

* יתאחדון בליון? ב"לאקיפ" הצרפתי מדווחים כי פטר בוס, שמונה הקיץ למאמן הקבוצה, מעוניין לצרף את שוער אייאקס, אנדרה אוננה. כזכור, השניים שיתפו פעולה בקבוצה ההולנדית אותה אימן בוס אחרי שעזב את מכבי תל אביב. אוננה מרצה בחודשים האחרונים עונש השעיה על שימוש בחומרים אסורים, אך הוא אמור לשוב ולשחק בנובמבר לאחר שעונשו קוצר. אם אכן יגיע לצרפת, התכנית של ליון היא לתת לקמרוני לשחק בליגה האירופית ובגביע הצרפתי כדי להחזיר אותו לכושר משחק, בעוד אנתוני לופס ימשיך לעמו בין הקורות במשחקי הליגה.

* שחקן נוסף שעשוי לעזוב את אייאקס הוא כוכב הקבוצה, דושאן טאדיץ'. הסרבי, שהגיע לאמסטרדם ב-2018 אחרי ארבע שנים בסאות'המפטון, מבוקש במילאן כמחליפו של האקן צ'להאנולו ומעוניין לעבור.

אנדרה אוננה | Geert van Erven/BSR Agency/Getty Images

* חיזוק מהגדולות? על פי דייוח בבריטניה, ברייטון סימנה את שני שחקני נבחרת וויילס, דניאל ג'יימס וג'ו רודון. שחקן מנצ'סטר יונייטד לא הרבה לשחק בעונה האחרונה, ונדמה שמעמדו נפגע עוד יותר לאור ההגעה של ג'יידון סאנצ'ו. בלם טוטנהאם עשוי להגיע למועדון בתור מחליף לבן ווייט, שנמצא בדרכו לארסנל.

דניאל ג'יימס. יעזוב את מנצ'סטר יונייטד? | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

* לאור הפציעה הקשה של לאונרדו ספינאצולה, רומא מחפשת מחליף לעמדת המגן השמאלי. על פי דיווח של הכתב הבכיר, ג'יאנלוקה די מרציו, הקבוצה של ז'וזה מוריניו סימנה שני שחקנים מהליגה המקומית כמחליפים אפשריים למגן נבחרת איטליה: פדריקו דימרקו, שהושאל בעונה החולפת מאינטר לוורונה, ומיצ'ל דייקס מבולוניה.

* שוער המשנה של ארסנל בחצי העונה החולפת, מת'יו ריאן, צפוי להצטרף לריאל סוסיאדד, על פי דיווח ב"מארקה". האוסטרלי שהיה מושאל לתותחנים מברייטון ישוב לקדנציה שנייה בספרד, אחרי ששיחק בוולנסיה בין 2015 ל-2017. השוער בן ה-29 צפוי להתחרות עם אלכס רמירו על אפודת השוער הראשון בקבוצה הבאסקית.

* זוכרים את קיליאן שרידאן? החלוץ האירי בן ה-32 ששיחק בהפועל קריית שמונה עד לפני כשנה וחצי, עשוי לשוב לסקוטלנד ולחתום בדנדי יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי