לזכר מראדונה: מגעים מתקדמים לקיום משחק בין ארגנטינה לאיטליה

דייגו מראדונה | STAFF/AFP via Getty Images

ההתאחדויות באירופה ובדרום אמריקה דנות באשר לקיום משחק ראווה לפי ה"ניו יורק טיימס". המשחק בין שתי האלופות היבשתיות הטריות עשוי להתקיים באצטדיון בנאפולי שקרוי על שמו של האגדה המזוהה עם שתי המדינות

(גודל טקסט)

ימים ספורים לאחר שדווח כי אופ"א וקונמבול (התאחדויות הכדורגל של אירופה ודרום אמריקה) שוקלות לקיים משחק ידידות בין איטליה לארגנטינה, האלופות היבשתיות החדשות, נדמה כי המהלך קורם עור וגידים ונמצא בשלבים מתקדמים.

על פי דיווח של ה"ניו יורק טיימס", שתי הנבחרות עשויות להיפגש בנאפולי למשחק שיוקדש לזכרו של דייגו מראדונה, המזוהה כל כך עם שתי הנבחרות הללו. הארגנטינאי שהוביל את נבחרתו לזכייה במונדיאל 1986 רשם את הפרק היפה ביותר בקריירת הקבוצות שלו במדי נאפולי האיטלקית. ההערצה אליו בארץ המגף הייתה כה גדולה, שכאשר ה"אזורי" אירחו את ה"אלביסלסטה" בחצי גמר מונדיאל 1990 בנאפולי, רבים מן האוהדים המקומיים עודדו את מראדונה ולא את נבחרתם.

בסוף השבוע האחרון איטליה הוכתרה לאלופת אירופה אחרי דו קרב פנדלים דרמטי נגד אנגליה, בעוד מספר שעות קודם לכן ארגנטינה זכתה בקופה אמריקה לראשונה מאז 1993 אחרי 0:1 על ברזיל בגמר. המשחק כמובן יהיה לראווה בלבד, אך זו תהיה סגירת מעגל נהדרת לערוך את המפגש באצטדיון שנקרא על שמו של מראדונה לאחר מותו הטראגי בנובמבר 2020.

נבחרת איטליה אלופת אירופה | Michael Regan/UEFA via Getty Images
ליאו מסי וארגנטינה חוגגים זכייה בקופה אמריקה | Wagner Meier/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי