בייל החמיץ פנדל ב-0:0 של ריאל נגד מילאן, 1:1 לליברפול נגד בילבאו

הכנה: הוולשי פתח בהרכב הבלאנקוס עם המספר 50 על גבו ופספס הזדמנות להכריע את המפגש. האדומים לא הצליחו לנצח באנפילד והמגן אנדי רוברטסון נפצע. וגם: 0:1 לטוטנהאם על ארסנל בדרבי של צפון לונדון

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית, הספרדית והגרמנית יצאו לדרך בסוף השבוע והקבוצות הבכירות מאותן מדינות נמצאות בימים אלה בעיצומן של החזרות הגנרליות לקראת שריקת הפתיחה של עונת 2021/22.

ליברפול אירחה באנפילד את אתלטיק בילבאו, ואוהדי המרסיסיידרס ודאי שמחו לראת בחוליית ההגנה שפתחה בהרכב שלושה שחקנים שחוזרים מפציעה: טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ואל מאטיפ, ומעל כולם, וירג'יל ואן דייק. האדומים עלו ליתרון כבר בדקה ה-13, כאשר דיוגו ז'וטה הכניע ברגל שמאל מתוך הרחבה את ההגנה הספרדית.

הבשורות הלא טובות ליורגן קלופ הגיעו מכיוונו של אנדרו רוברטסון, שנפצע ונאלץ להיעזר בצוות הרפואי כדי לרדת מהמגרש. השוויון של הבאסקים הגיע בדקה ה-53, כאשר כדור רוחב חלף על פני ואן דייק ומצא את אלכס ברנגר, שהכניע את אליסון.

צפו בתקציר המשחק של ליברפול נגד בילבאו

וירג'יל ואן דייק | Jan Kruger/Getty Images

באוסטריה, ריאל מדריד ומילאן נפגשו ובתום 90 דקות נפרדו ב-0:0. את ההזדמנות הכי גדולה במשחק צריך היה להבקיע גארת' בייל, הוולשי שפתח בהרכב ולבש את החולצה מספר 50, אבל בדקה ה-41 הוא ניצב מול השוער מייק מניאן לבעיטת פנדל, ובעט כדור חלש שהצרפתי הדף בקלות.

במשחק נוסף שנערך היום באנגליה, טוטנהאם גברה 0:1 על ארסנל במשחק ידידות בין שתי היריבות המרות. יונג מין סון כבש את השער היחיד בדקה ה-79, אך הרגע המרגש של המפגש התרחש 16 דקות מוקדם יותר, כאשר בוקאיו סאקה עלה מהספסל. כזכור, הכישרון הצעיר היה זה שהחמיץ את הפנדל האחרון של נבחרת אנגליה בגמר יורו 2020, ומאז הוא היה תחת מתקפות, לעתים גזעניות, ברשתות החברתיות. הערב, אוהדים טוטנהאם שמו את היריבו בצד ומחאו כפיים לסאקה.

אלופת ספרד, אתלטיקו מדריד, גם כן ערכה משחק הכנה הערב, בו היא הופתעה 2:1 על ידי פיינורד. לחצו לידיעה הנפרדת.

צפו בתקציר:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי